Heb een nieuwe test gedaan vanmorgen met ochtendurine maar deze test was naar mijn idee zelfs nog wat vager. Dat lijkt me vreemd als die van gisteravond positief geweest zou zijn. Dus ben bang dat het toch een indroger of iets dergelijks is geweest helaas...
ik zie op je eerst wel duidelijk een streep. en het kan zijn hoor dat je beter test met avond urine dan in de ochtend succes
Ik zou een ander merk proberen. Ik heb helaas slechte ervaring met sensitest. Vals positieve streepjes enzo.
Ik zie ook een lichte streep. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik testte zelf 's avonds altijd duidelijker dan met ochtendurine, wie weet is dit bij jou ook zo?
Dank jullie wel voor het meekijken allemaal, ben blij dat ik toch niet de enige ben die er wat op ziet. Zoals ik al eerder had gepost heb ik vanmorgen opnieuw getest en daar kon ik vrij weinig streep op traceren. Ik heb toen meteen voor mezelf besloten dat de test van gisteravond dus vals (enigszins) positief was. En dat werd ook nog eens bevestigd toen ik vanmiddag ongesteld werd.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus weer maar ik baal wel van die test... ik had van heel veel mensen toch wel vernomen dat sensitest erg betrouwbaar was qua testjes, maar daar ben ik het nu toch zeker niet meer mee eens :x
Ook wel eens bedacht dat je mss wel iets HCG had, maar dat dat helaas is misgelopen? Er wordt altijd maar aan indrogers gedacht of vals positief, maar dit is een heel plausibele reden. Vandaar eigenlijk pas testen op of na NOD, aangezien dan de meeste vruchtjes al aardig ingenesteld zijn.
Ik had de dag daarvoor ook getest met een sensitest zwangerschapstest en die was toen omo wit dus die optie schat ik klein in. Maar inderdaad, het zou kunnen...