Hoi , Normaal lees ik altijd mee, maar nu is tijd dat ik zelf eens ga posten. Ik heb een dik uur geleden een Kruidvat 2v5 test gedaan, met middag urine dus! Ik weet dat ik nog even moet wachten, maar ik was gewoon té nieuwsgierig. Ik weet ook dat het sowieso nog alle kanten op kan gaan want ik zit pas op 8dpo. Iets zegt in mij dat het gewoon zo is, al is de kans heel klein. Ik DACHT dat ik binnen de tijd een heel erg tuuurstreepje zag, maar goed.. deze kon ik me ook inbeelden. Nu een uur later zie ik met het blote oog duidelijk een streepje staan, even breed als de controle streep.. maar wel licht. Zou dit al een indroger kunnen zijn? Ik moet even afwachten de komende dagen.. Ik weet het. Wil alleen even jullie verhalen horen. Wie had hetzelfde?
Lastig hoor, ik zie wat je bedoeld! Op dit moment kan het echt van alles zijn, dus het kan ook zeker een indroger zijn. Ik ben zelf een ‘vroege’ tester, bij de oudste met 9dpo een duidelijk positieve test en nu op 10 dpo. Ik denk dat er voor nu weinig over te zeggen valt en dat je (helaas!) het beste over een paar dagen nog eens kan testen met ochtendurine...
Ik zou deze ook als negatief beschouwen. Vooral omdat de kv tegenwoordig ook binnen afleestijd vage valse lijnen laat zien.
Bedankt voor je reactie! Ja het kan echt van alles zijn inderdaad. Maar lees zovaak dat Kv 2v5 niet vaak indrogers geven.. En na 1 uur al? Ik ben heel benieuwd! Doe morgenochtend of maandagochtend (als ik het zolang volhoud ) nog een test met ochtendurine. Had jij direct binnen de afleestijd goede positieve testen?
Ik merk hier altijd dat het beeld van een indroger ook al verschilt je moet je er van bewust zijn dat de meeste testen een soort voorgedrukt lijntje hebben, waarop de kleurstof moet blijven hangen. Ik had zelf echt duidelijke testen, binnen de afleestijd, die daarna alleen maar duidelijker (donkerder) werden. Ik heb zelf overigens goede ervaringen met de 2v5 van Kruidvat, maar ik begrijp dat dat ook wel eens verschilt. Je zit gewoon nog ontzettend vroeg probeer te wachten tot maandag (morgenochtend snel naar het toilet en geen testen ‘verspillen’ met andere urine) dan heb je veel meer kans om iets te zien
Ik zie het niet echt, maar het is idd nog erg vroeg. Als jij hier nu wel een streepje ziet zou die de komende dagen donkerder moeten worden, ik duim voor je dat dat het geval is! Hou ons op de hoogte ik duim alvast
Dit dus. Toen ik in april teste zag ik op alle testen voordat ik begon een 2e grijze streep staan. Ik zou gewoon nog even wachten hoe moeilijk ook. De kans dat je zo vroeg al een 2e streep plast is echt heel klein. S6 en hoop dat je straks een duidelijke 2e streep plast
Ik zie wel iets, maar dat lijkt meer grijs schaduw achtig.. gewoon morgen een predictor tegen aan gooien