Ik had vandaag ook een rare test. Toen het doorliep was het grijs ipv roze. De controle streep duurde best lang voordat hij zichtbaar werd.. hij moest 2 of 3 keer doorlopen, en er zit nog wen grote donkere vlek voor het teststreepje en met spoelen gaat t niet weg. Het controle streepje bleef ook heel lang licht. Inderdaad vreemd dit...
Ik had het zelfde van de week. Ook niet roze bij het doorlopen maar idd grijs en een vrij lichte controle streep..
Ze zijn toch allebei positief, zo heel gek vind ik het niet. Misschien een goede reden om die testen zo te willen over analyseren.
Zo zie je maar dat testen die "niet oplopen" stiekem toch wel oplopen. Zulke dingen maken vrouwen onzeker! Gefeliciteerd in ieder geval
idd heel gek ! .. wel goed idee om 2 testen met dezelfde urine te gebruiken, zo zie je maar net wat marleen zegt testen lijken dus soms niet op te lopen.. maar eigenlijk doen ze dit miss dus wel. Ga voortaan ook hetzelfde doen.. iig gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi, ik heb wel eens ergens gelezen dat de testen eerst op een groot vel gemaakt worden en dan in reepjes gesneden worden. De buitenste reepjes hebben minder chemicaliën dan de binnenste. Zou wel overeenkomen met jouw testen.
Ik had toen bij mijn eerste test dat die doorliep en dacht iets te zien en toen liep er nog een keer een rozig goedje door dus liep 2x door :s maar was toen wel zwanger
Wat goed dat je dit laat zien! Ik heb dit ook al meerdere keren met de sensitesten gehad en dit laat maar weer eens zien dat de kleur van streepjes met elkaar vergelijken geen sinecure is!! Stel je voor dat je de onderste test een dag later had gedaan, dan was je gelijk bang geworden. Overigens gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik heb van de week ook 1 test gedaan naar een uur , kwamen er twee streepjes,, dus dacht niet echt betrouwbaar, volgende dag nog een gedaan weer naar een uur twee streepjes, heb wel hele zere borsten en ze zijn best wel gegroeid en me buik doet ook veel zeer ,, en ben al 6 weken overtijd,, kan dan toch zijn dat ik zwanger ben ?
Goedekel, als je al 6 weken over tijd bent is de kans idd wel groot, zeker als je al een keer 2 streepjes had. Waarom heb je tussendoor niet nog eens getest dan?
Ik had vanmorgen een lichter streepje op een action test, die wel in dezelfde verpakking zat, maar die zou qua samenstelling misschien ook wat anders kunnen zijn misschien dan? Ik denk dat ik straks maar eens naar de Etos rij voor eentje met indicator. Die zou nu toch zeker 3+ aan moeten geven. Misschien kun je deze zelf ook doen om je gerust te stellen.
En wacht 20 minuten en hij is bij allebei nog een stuk donkerder. Bizar hoe langzaam ze tegenwoordig opdrogen!