Na een huwelijk van 10 jaar met 3 prachtige kinderen ben ik gescheiden. Sinds 2 jaar een nieuwe relatie en dit was voor iedereen enorm wennen. We hebben vele nare reacties gekregen en vrienden verloren. Nu is eindelijk alles rustig en zijn we gesetteld in onze nieuwe woning en de kinderen doen het geweldig. Mijn nieuwe relatie heeft nog geen kinderen maar wel altijd deze wens uitgesproken. Toen gezegd dat we over een jaar of 5 wel zien, we zijn beide nog jong, net 30. Maar sinds 2 of 3 weken overtijd (niet bij gehouden ) en niet echt bij stil gestaan tot vandaag hij zei: doe maar eens een test. En zie hier het resultaat. Ik weet niet wat ik voel, denk of wil. Moet ik blij zijn, verbaasd of in shock. We vrijen veilig dus er is duidelijk wat mis gegaan. Geen idee wat ik wil bereiken met mijn verhaal maar moet het kwijt aan iemand. Mijn vriend is blij maar ziet ook de hobbels op de weg. Ik heb ook geen idee hoe ver ik al ben...
Ik ga je gewoon feliciteren. Een kindje wat ontstaat uit liefde is altijd welkom in deze wereld... Het is een bijzonder cadeau en ik denk meer dan welkom. Die hobbels komen wel goed, jullie hebben vast grotere hobbels moeten nemen. Want als jouw 3 prachtige kids het nu goed maken (dat doe je namelijk ook met rust en liefde) gaat dit ook goed komen... En moeten jullie dit omarmen en er lekker van gaan genieten. En woensdag een verloskundige bellen, dit uitleggen en aan ons uiteindelijk laten weten hoe ver je bent hahaha
Wauw!! Wat een kerstcadeau. Maar kan me heel goed de schrik voorstellen als je t helemaal niet verwacht. Neem je tijd en het komt heus wel goed!
sowieso een kindje mogen dragen is een geschenk! Wat ik vooral hier geleerd heb, omdat het niet zomaar voor iedereen is weggelegd hier ook zwanger van nieuwe relatie. En ik snap wat jij zegt zo goed. Maar toch geniet ervan ❤ gefeliciteerd ❤
Wat een onverwachts, maar in mijn ogen een heel bijzonder cadeautje. Ik beaam hetzelfde als wat de anderen zeggen, de hobbels komen wel goed, als de liefde maar goed zit. Heel veel geluk en fijne kerst.. oh enne...alcoholvrije champagne bij oudjaar dan
Wat een bijzonder cadeau zo voor de feestdagen. Ik ben zelf ook heel onverwachts zwanger, maar na de eerste shock nu enorm blij. Het heeft wel echt een aantal weken geduurd hoor, maar dat mag. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!
Wauw wat een verhaal. En gefeliciteerd. Ik begrijp je dubbele gevoelens maar dit moet gewoon zo zijn. Laat mensen praten jullie zijn gelukkig samen dat is toch het aller belangrijkste! ❤️
Gefeliciteerd!! Alles komt zoals het bedoeld is . Ps... hoeveel druppels urine heb je wel niet gebruikt. De test is al doorgelopen en nog ligt een plasje urine in haha
Wauw wat een mooie verassing. En wat die hobbels betreft daar komen jullie ook wel uit. Van harte gefeliciteerd
Ik sluit me aan bij alle lieve reacties hierboven. Lieve kletskoek, gefeliciteerd! Laat het even rustig bezinken en geniet dan van het wonder in je buik!
Gefeliciteerd! Neem lekker de tijd om aan het idee te wennen. Het kindje was al gewenst zo te lezen, hij of zij had er blijkbaar haast bij Fijne feestdagen met jullie piepkleine cadeau
Gefeliciteerd! Gepland of niet gepland als hef in een huisje met liefde komt is het altijd goed!! Wat een mooi kerdtkado. Haha en idd heb je op de test geplast ipv druppels?
Van harte gefeliciteerd! Wat een cadeautje! Als alles met iedereen inmiddels weer goed gaat, zal dit ook helemaal goed komen en het kindje heel welkom zijn als aanvulling op jullie nieuwe gezinnetje.
Ook ik ga je gewoon feliciteren. Natuurlijk is het even wennen en schakelen, maar ik denk dat alles gebeurt met een reden. Ik hoop dat de reacties in jullie omgeving ook positief zullen zijn en jullie er snel van kunnen genieten.
Haha nee heb er niet op geplast, paar druppels gebruikt. De strepen stonden er gelijk op. Eerst de test streep en toen de controle streep pas. De foto na paar sec al gemaakt. Slechte nacht gehad hier. We schommelen tussen blijdschap en paniek. We hadden al hele andere plannen gemaakt voor het aankomende jaar. Een verre reis, huis verbouwen en flink sparen voor een bruiloft. En nu komt dit op ons pad en we weten niet of we dit pad nu al willen bewandelen. Nadenken, nadenken en veel praten met elkaar.
Gefeliciteerd !! tuurlijk zijn er hobbels in de weg dit hadden jullie niet verwacht maar wel gekregen dus dan maar kijken of je beteren wielen kan nemen of de hobbels gelijk kan maken veel praten erover samen en je vriend is in ieder geval al blij