Test loopt niet op. Ben best bang nu

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lolababy, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Goedemorgen dames,

    Ik test al de hele week voor mijn nod en na.
    Maar ik vind dat ie niet oploopt, maak me best zorgen nu.
    Nod was dinsdag maar had een late ei dus schoof die op.
    Zou dan nu 12dpo zijn als ik het goed berekend.

    Ff in het warretje nu
     
    Paardenbloempje vindt dit leuk.
  2. Moli

    Moli Niet meer actief

    je weet dat ze hcg verdubbeld om de twee dagen? dan kan het dus zijn dat hij gisteren en vandaag hetzelfde is.
     
  3. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja dat klopt maar zo zijn ze al paar dagen nu, zie weinig verschil
     
  4. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Hoi Lolababy,

    Ik kan me voorstellen dat je hier nerveus van wordt. De andere testjes van eerder deze week zijn dus net zo licht als deze twee? Wat ik van deze twee kan zeggen: hCG verdubbelt om de 2 dagen, dus bij elke dag zie je in het begin niet veel verschil. Morgenochtend zou hij dus donkerder moeten zijn dan die van woensdag.
     
  5. Moli

    Moli Niet meer actief

    ik denk wel verschil te zien op de foto, ook omdat de onderste nog niet droog is en de kruidvat (mijn mening) er langer over doet om donkerder te worden.
    Ik denk dat hij als hij eenmaal droog is wel donkerder is.
     
  6. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ik zou ook morgen even de test afwachten. Dan zou hij echt donkerder moeten zijn.

    En als je 12 dpo bent nu ben je nu 3 weken en 5 dagen zwanher he ;)
     
  7. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Maak me misschien teveel zorgen maar bij mijn vorige zwangerschappen waren de testen snel duidelijk al voor mijn nod. Vandaar

    Zet nu wel een foto van alle vier erbij dan zien jullie ze tegelijk,
    Misschien zie ik spoken hoor maar ik vind ze hetzelfde
     
  8. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Ik vind de onderste test ook donkerder. En HCG verdubbeld idd elke 48 tot 72 uur ongeveer.
    Ook zit je pas 12 dpo, dus nog best vroeg! Voor nu vind ik het er zeker niet verkeerd uitzien hoor.

    Ik zou overmorgen pas weer testen, dan zou je test wat donkerder moeten zijn.
     
  9. Moli

    Moli Niet meer actief

    ik denk dat die van vandaag eerst goed moet drogen en dat je het dan beter kunt zien.
     
  10. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ben zo blij dat jullie er zijn he haha.
    Stelt me echt even gerust hier.

    Zal morgen ochtend dan weer even testen en laten zien, hoop zo op een plakkertje
     
  11. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met zulke rijtjes. Maar dat betekend niet dat het bij jou nu ook slecht zit. Je kunt helaas niks anders dan afwachten. En dat is frustrerend.
     
  12. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Lolababy. Ik zie zeker verschil meis !! Ik zie m wel meer oplopen op de laatste foto ... snap je onzekerheid hoor !! Daarom is t fijn om het te delen.
     
  13. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Sparky heeft wel gelijk dat je banner niet klopt. 12dpo is 3w5d. Bij een laat ei moet je niet rekenen vanaf je menstruatie, maar vanaf je ei + 2w.
     
  14. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ha lolababy,

    Je bent nog super vroeg met testen en je testen verdubbelen lang niet elke dag. Ook kan het prima dat je urine een dag wat minder geconcentreerd is. Ik zie duidelijk dat de strepen duidelijker worden, bijvoorbeeld verschil tussen 30/9 en 2/10.

    Ik heb mij er ook wel eens zorgen om gemaakt (verschil tussen twee dagen), maar ik ben nu 10 weken onderweg en van de week een prachtig klein baby''tje met mooi hartje gezien.

    Even rustig ademhalen dus en morgenochtend gewoon weer een nieuw testje (en dan dus vergelijken met een test van een dag of twee daarvoor).

    Succes!
     
  15. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik zelf dus niet, na mijn vorige miskraam bleef ik ook testen. Zulke mooie duidelijke testen en liepen goed op. Helaas liep deze af tot missed arbortion. Dus weet ook wel uit ervaring dat het niet altijd wat te zeggen heeft.
    Ben gewoon een overbezorgd truttebol hahah.
     
  16. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja dat dacht ik ook maar de vk zei dat hun niet zo rekende en ik aan moest houden vanaf 2 sept haha

    Hoe bedoel ik iemand is in de war hier

    ga mijn banner wel even veranderen dan
     
  17. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Jullie hebben gelijk dames
    Fffieuw heb mijn banner veranderd. En even een foto gemaakt van test vanmorgen en test van dinsdag. Zie inderdaad op deze manier dat het oploopt
    Stress kip ben ik toch ook, lekker bevorderlijk he zo vroeg in de zwangerschap.
    Ff mijn zen modus zoeken.
    Hier bewijs hihih
     
  18. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Je vk heeft ongelijk. Sorry. Maar als je je ei echt zeker weet, dan is dat de maatstaf om vanaf te rekenen. Het kan toch pas groeien als er een bevruchte eicel is?

    Bij IVF moeten ze de datum vd punctie aanhouden en mogen ze de termijn zelfs niet aanpassen bij de 10/12w echo. Alleen snapt niet iedereen dat. Ze wilden mij ook verzetten, maar ik heb ze toch even aan het protocol herinnerd: punctiedatum staat vast, dus niet meer aanpassen obv echo's.
     
  19. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja die weet ik zeker de 17de moest ik voor controle naar de gyneacoloog die zei dat hij er aan kwam, dus ik getest en had de 19de nog zelfs een positieve test dus hou maar de 20ste of 21ste de eisprong aan. Ongeveer dan.
     
  20. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ja op de laatste foto zie je duidelijk verschil.
     

Deel Deze Pagina