kan ovulatie test schommelen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loenepoen, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi dames,

Even een vraagje, ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatie testen (action). Heb een cyclus van 30 dagen en in bijsluiter stond beginnen op dag 13 en dat heb ik dus ook braaf gedaan..

dag 13 licht streepje
    dag 14 iets donkerder streepje (helft van controle streep)
    dag 15 lichter streepje
    en vanaf dat moment loopt hij alleen maar af!

Volgens mijn berekeningen zou ik gisteren mijn eisprong moeten hebben, terwijl de testen vanaf zondag aflopen...

Kan mijn eisprong dan alsnog komen nu? Of zal hij al geweest zijn?
    Ik snap er helemaal niks van :(

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja hoor, lh kan schommelen. Ze hoeven ook niet op te lopen, ze kunnen ineens vanuit het niets ook knallen. Dus nog even geduld en hopelijk snel een positieve test!

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Lh schommelt je hele cyclus maar is altijd aanwezig.
    Je test is pas positief bij twee even donkere strepen of de teststreep donkerder dan de controle.

Ik kreeg zelf overigens geen knallers met action, dus ben van merk veranderd. Ik kon wel op basis van mij donkerste test, temperatuur en slijm concluderen wanneer mijn ei was.

Heb je soms een foto van je testen?

Mijn laatste cyclus wad trouwens ook 30 dagen en mijn piek was op cd17 en ei op cd18! Dus er is nog hoop op een knaller deze ronde voor jou! Even doortesten.

4. Loenepoen

Ik zit nu inmiddels al op dag 19 en net weer getest en weer een vaag streepje, dus dan kan het toch bijna niet meer dat er nog een eisprong komt? zal ik hem dan niet al voor dag 13 gehad hebben? ik zal even een foto maken van mijn testen...

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dan zou je een erg lange LF hebben. Dan geloof ik niet.
    Ik denk eerder dat ie al is geweest en jij ook niet zo goed test met action of dat je ei laat is.

6. Loenepoen

dit zijn mijn testjes... ik ben bang dat het deze maand niks wordt... en dan gaan we een pauze inlassen van 3 maanden :(:(:(:(:( ik wordt hier echt verdrietig van

Bijgevoegde bestanden:

7. Loenepoen

op de foto lijkt het trouwens net of de tweede net zo donker is als controle streep, maar dat is niet zo... + als dat zo zou zijn zou hij neem ik aan dag 3 nog net zo donker moeten zijn omdat de eisprong dan binnen zoveel uur zou plaatsvinden...

8. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Mijn testen zagen er ook ongeveer zo uit.
    Ik zou even doortesten deze maand. En als je geen knaller krijgt lekker een ander merk nemen!
    Succes!

9. Loenepoen

Dankje...!

10. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Test hoeft niet twee dagen achter elkaar donker te blijven hoor.

11. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik zou nav de foto inderdaad zeggen dat de 2e positief was..
    Hoeft inderdaad niet 2 dagen zo te zijn.
    Zou het kunnen, dat de tweede positief was?

12. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Bij mij knalt Action ook niet, op basis van deze testen zou ik zeggen dat de 2e misschien wel positief was. Bij mij is hij ook maar 1 dag bijna positief hoor en wordt niet zo donker als de controle streep.

13. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Ik had ook geen knaller, maar het was toch echt raak ;) zie banner. Ik zeg ook dat je test nr 2 positief kan zijn geweest!

Deel Deze Pagina