Goedemorgen allemaal, as maandag is het mijn nod. Nu is het natuurlijk dit weekend Oud en Nieuw, is het dan verstandig om vandaag of morgen al te testen zodat ik weet of ik wel of niet wat kan drinken?
Je kunt er altijd een testje aan wagen toch? Enneh, ik zou sowieso niet drinken, als je weet dat de kans er is.
Ik zou het zelf wel doen! Weet je zeker wanneer je je eisprong had? Anders zegt een eventuele witte test misschien alsnog weinig
Mijn keuze zou inderdaad zijn om sowieso niet te drinken, want een negatieve test kan ook nog positief worden. Maar je kunt zeker testen
Je zou evt op 31 dec nog testen kijken wat eruit komt, al is die Nega kan het na je NOD positief zijn he
Ik zou nu testen en op 31 dec nog eens, nog steeds de kans als deze negatief zijn dat er wel een zwangerschap is dus zou ook gewoon uit voorzorg niet drinken!
Ik zou gewoon de 31e testen. Is hij negatief dan gewoon drinken. Stel dat je toch zwanger blijkt is er nog geen probleem want de eerste weken hebben jullie geen bloedband en dus maakt de alcohol op de 31e echt niet uit!
Ik heb net getest en deze was echt wit. Ik ben niet zeker van mijn eisprong, dus weet ook niet wanneer deze plaats gevonden heeft. Ik bewaar de andere test voor de 31e.