Ik zie ook de streep. Als je de 26e een pos test had zou ik uitgaan van zaterdag je eisprong. Zondag 1 dpo. Nu 9 dpo. Past de streep ook mooi bij
Test ik toch weer door hé. Schrok van het resultaat zeg! Predictor zo duidelijk en nu haast omo-wit? Ik weet het.... het is afwachten, maar ik wil het toch weer op zp zetten. Morgen komen de predictors binnen!
@babywens93 ik had al gelezen dat het bij jou ook mis is gegaan wat naar! Ik zie zeker wel een streep op je eerste foto! Ik hoop dat het oploopt en een plakbaby gaat zijn! Ik verwacht mijn ei deze week, dus hoop dat we dan samen weer aardig op gaan en samen mooie babies gaan verwelkomen volgend jaar april/mei
Is dit geen andere urine? En deze is vaak ook minder gevoelig dan predictor, dus die lekker blijven gebruiken ik had bij deze zwangerschap een vrijwel niet zichtbaar streepje bij k2v5 in de ochtend en smiddags een niet te missen streepje op predictor
Niet schrikken van die kv hoor. Die zijn echt tuur met een duidelijke predictor-streep. Prima om er naast te doen maar niet om te vergelijken. Zou om oploop te checken echt alleen predictor gebruiken. Wel prijziger maar wel meer duidelijkheid.
Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! Gewoon eventjes door blijven testen! Hopen dat ie mooi oploopt
Ik dacht laat ik de express proberen want vanmiddag komen de early’s binnen en wat is geduld hebben tegenwoordig? Daarop stond een inieminie tuur wat je niet eens op de foto krijgt. Hmm, er staat niet zomaar op het doosje, testen vanaf de menstruatiedag. Als een gek naar de kruidvat, om toch nog een early te halen en dan krijg ik dit resultaat. Ik denk toch maar proberen vertrouwen te krijgen. Ben echt onzeker geworden hiervan zeg! Bovenste is van gister en onderste van net.