Vanmorgen een kV 2 voor 5 euro gedaan en ik zie een licht streepje staan. Hij stond er binnen 5 minuten en droogde wat duidelijker op. Zien jullie ook iets?
Ik zie heel licht iets! Nog 5 dagen tot NOD zie ik in je banner. Dus blijft nog even spannend. Morgen of overmorgen (als je het geduld hebt) maar nog eentje doen! Spannend! En succes!
Ik ben ook veel te vroeg, maar zo benieuwd! De afgelopen dagen heb ik flink last gehad van gedoe onder in mijn buik. Ik ga zeker morgen nog eens testen. Had ook een uiterst gevoelige dipstick van zwanger en kids gedaan maar op die testen zie ik eigenlijk altijd wel een 2e streepje, dus daar ga ik niet vanuit. Had hem nog liggen.
7 of 8 gok ik. Ik heb al vaker een fout streepje op deze testen gehad, dus ik denk er nog niks van. Dan moet ie eerst echt duidelijk en dik roze zijn.
Niks te turen aan hoor, die zie ik duidelijk! Nog wel een beetje vroeg, dus hopelijk lopen ze de komende dagen mooi op!
Ik ga proberen te wachten met testen tot overmorgen. Hopelijk dan een duidelijk niet te missen streepje!