Ik heb m'n eisprong gehad, rond de 9e deze maand zou ik dan ongesteld moeten zijn geweest, maar is dus niet gebeurd. De 5e heb ik wat rood bloed verloren, maar of we dat nu een menstruatie kunnen noemen... En nu heb ik sinds 3 dagen erg gevoelige tepels, doet gewoon echt pijn als je eraan zit, en vandaag kwam er zelfs wat wit/gelig spul uit. Een paar dagen na de eisprong heb ik stiekem een test gedaan omdat ik wat misselijk was bijna elke ochtend, maar deze was negatief. Zou de mogelijkheid er toch in zitten om zwanger te zijn?
jazeker is er een kans. vooral als je weet wanneer je eisprong was en je overtijd bent. Laat je het even weten hier? dat vinden wij altijd fijn.
Ja ik weet het, maar was zo misselijk haha dat ik niet eens langer kon wachten. Ik hou jullie op de hoogte
Dat zegt (nog) niks... er zijn genoeg dames bij wie de test veel later uitslaat en er zijn zelfs gevallen van dames die helemaal niet positief testen en toch zwanger bleken te zijn... Ik zou het eind deze week nog een keer doen, nog een keer testen.
Weet je zeker dat je eisprong eerder is geweest en niet rond de tijd dat je bloed verloor? Want dat had namelijk okk nog een eisprongbloeding geweest kunnen zijn..... Of dat bloedverlies was toch edn lichte ongesteldheid.
Ja ik heb een dag na de eisprong bruinig slijm gehad bij het afvegen, en de 5e mei had ik rood bloed.