als je dan zo vroeg wil testen, zou ik wel ultragevoelige testen nemen bijv die van zwanger en kids of die van testpoint van de etos. want 9 dpo is echt heel vroeg hoor, sommigen (waaronder ikzelf) die testen zo vroeg en dan is het negatief en een paar dagen later is het toch positief, succes
Ik testte juist al heel duidelijk op 9dpo. Hoor vervelende dingen over die extra vroege testen. Zelf nooit gebruikt maar t schijnt dat ze erg vaak valse streepjes geven. Ik zou gewoon een kruidvat testje proberen en inderdaad zoals eerder werd gezegd niet teveel drinken voordat je test. Ben erg benieuwd. Je tweede test vind ik trouwens wat lastiger te beoordelen. Ben benieuwd! *duim duim duim*
Ik denk dat ik eergisteren te maken had met een indroger, bovenste 7 DPO onderste 9 DPO...:/. Als ik heeeeeel hard mn best doe zie ik op kv van vandaag 'iets' maar die van action moet ik zelfs niet turen...(
Testje van deze middag , deze is action, kruidvat hetzelfde ieniemienie streepje maar ik krijg hem maar niet op foto