Turen naar mijn (indroog?)streep!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lila, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila

Lila Niet meer actief

Haha zo ben ik dan... 19de NOD pfft nog zo lang... Heb al bijna geen hoop meer.. vind dat er op 10DPO al wel ièts mag staan! :(

En zo een testje zit ik dan een godganse dag in elk mogelijk licht naar te kijken omdat ik toch wel ieeets lijk te zien... Niet moeilijk als je je scheel kijkt op zo'n klein papiertje.. Achja het is niet nix ;)

Jij nog kunnen volhouden Em3?

groetjes!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik testte bij mijn dochter 13 dpo nog omowit, pas op 15 dpo een streepje. Dus het kan nog 10 dpo is nog steeds heel vroeg.

3. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, hou het vol want ontloop de kv gewoon. En ik denk toch dat het een ongesteldheid is geweest wat ik had. Ik ga me nu proberen tot de volgende ongesteldheid in te houden. Iig tot 15-06... Pfff

4. Lila

Lila Niet meer actief

Als mijn testen die ik had liggen zijn nu op dus zal me ook inhouden :D Volgende test is pas op NOD, ik zweer het plechtig!
    Je kan misschien rond verwachte eisprong ovulatietesten kunnen doen zodat je dan weet of het wel degelijk een ongesteldheid was?

& Dat geeft me toch ietsje meer hoop @mamalap!

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Sorry maar ik zie op al je testjes maar 1 streep staan. Ik zou wachten tot je NOD anders maak je jezelf helemaal gek.
    Ik heb maaaaanden elke maand weer mezelf hondsdol gemaakt met "lijntjes" en elke keer ongesteld. Toen ik zei en nu stop ik ermee teste ik 1 dag voor NOD positief. Dat was vorig jaar.
    Nu deze zwangerschap 3 dagen voor NOD een knaltest maar ik heb niet vaak knallers gezien op dat termijn.

Al met al ik duim heel hard voor je. X

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zie helaas op al je testen geen tweede streepje

7. Lila

Lila Niet meer actief

Wou jullie even laten weten dat ik vandaag ongesteld ben geworden :(

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Balen meis! Knuffel.

Deel Deze Pagina