Ik heb zojuist een kv 2 v 5 test gedaan, nu haal ik m uit elkaar en zie ik 2 strepen staan maar ze staan zo ver uit elkaar dat je het niet kan zien als de bovenkant van de test er op zit. Foutieve test of toch nog hoopvol? Ben 9 dagen overtijd.
Hoop dat ie zo beter te zien is, heb er een beetje aan zitten frunniken heb m een beetje beschadigd. Heb de test ook al door laten lopen met water en de streep verdwijnt niet.
Volgens mij staat er op die plek toch altijd zo' n streepje? Ook bij een negatieve test? Heb ik toch al regelmatig gezien... trekt meestal ook weer weg, precies reactie van urine op contact met plastiek van het kapje... ik kan natuurlijk ook fout zijn . Hoop het voor jou!
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt dat zo'n streep er komt te staan. Ook niet bij een negatieve test
Je hebt m opengemaakt; de streep die onder dat kapje staat, staat er altijd. Dat is niet de teststreep. Als je een test moet openmaken om iets te zien, heb je te vroeg getest of is hij negatief
Ik denk dat ik weet welk streepje je bedoeld, maar dit streepje heb ik nog nooit bij mn andere tests gehad. Hij is overduidelijk paars en heb bij mn andere tests gekeken en die hebben dit niet. Ben 9 dagen overtijd . Zit ook aan de antiobiotica voor een blaasontsteking.
Dat streepje wat je bedoelt staat er wel vaker... Probeer in de ochtend met je ochtend urine nog een keer te testen Succes
Helaas niet zwanger , heb nu last van spotting. Moet over 4 weken met m'n temperatuurkaarten bij mn huisarts komen. Zo vervelend dat het nu niet zo makkelijk gaat en je zoveel zwangere om je heen hebt. Voel me ook zo gehaast, hebben nog 3 maanden om het te proberen en anders worden we doorverwezen.