Ik ben ook geen knaltester! Had op nod ook zo'n lichte streep en nu toch echt bijna 8 weken zwanger! Hopen dat dat ook bij jou zo is
Weet je je eisprong zeker?Als je die zeker weet,dan vind ik het streepje ook erg licht.En dan ook nog een negatieve cb op nod...ik weet het niet meid...99,9 procent heeft op nod een positieve cb bij een zwangerschap.Maar misschien was je eisprong later?IK duim mee voor een mooie test.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik totaal geen idee heb wat mn cyclus is.. voor de bevalling altijd 28 dagen.. nu schommelt het van 26 tot 29, niet veel verschil maar misschien net genoeg om nog een lage hcg waarde te hebben? Laatste cyclus wat 29 dagen. Deze zijn van vanmorgen... wel licht nog maar t streepje is roze maar weet niet goed wat te denken omdat hij nog zo licht is. Vorige jaar getest na 2 dagen overtijd positief, daarvoor was hij omo wit.. Daarvoor ook wel is getest maar nooit een streep gehad. Dus aan de ene kant denk ik streep is streep, maar ja ik weet t niet zo goed
Ik zie de streepjes. Morgen zou ie donkerder moeten zijn dan die van gister. Mijn ervaring met KV testen zijn dat er binnen 5 minuten sowieso iets moet komen te staan maar dat het opdrogen (en dus nog iets donkerder worden van de 2e streep) iets langer duurt. Heb je die test van gister nog? Kun je ze eens onder elkaar leggen en dan een foto maken? Zo kun je ze het beste vergelijken. De CB heeft meer hcg nodig dus is nog niet verontrustend dat die niet zwanger aangaf.
Streepje is streepje hoor, zou me niet te druk maken om hoe licht. Ik lees hier altijd dat die cb met wekenindicator gevoeliger is dan die met alleen woorden. Bij mij deed die cb wekenindicator het al toen m'n streepje zoiets als dat van jou was, maar ja je kunt net pech/geluk hebben natuurlijk... Dus als het je lukt misschien nog een dag wachten? Of in de avond testen?
Streepje is inderdaad duidelijker... super! Maar hoeveel druppels gebruik je eigenlijk om te testen? Ze zijn zo geel je testjes.