Het is een kwestie van afwachten maar denk ik... in het echt is hij wel iets donkerder dan eergisteren maar loopt niet heel erg op nog idd... ik probeer als mn menstruatie wegblijft woensdag ofzo weer te testen met de digitale en anders ff langs de huisarts
Inderdaad! Een streep is een streep. De intensiteit van de streep zegt niets over een goede of niet goede zwangerschap. Reacties als, ik vind het een te lichte streep voor op nod, zijn op niks gebaseerd en kunnen de zwangere onnodig onzeker maken. Waar het om gaat is dat de test oploopt! En ook dit kan per vrouw en per zwangerschap verschillen. Hcg verdubbeld iedere 48 tot 72 uur.
Als hij iets donkerder is dan klinkt het hoopvol. Verdubbeling van hcg betekent niet dat de streep ook 2 keer donkerder moet zijn he. Een beetje minder geconcentreerde urine kan ook al voor een lichtere streep dan verwacht zorgen.
Dat klinkt hoopvol als de test ietsje donkerder is dan eergister! Hopelijk heb je van de week toch echt meer duidelijkheid meis!
helaas toch ongesteld geworden vanmorgen... dus het zal waarschijnlijk niet goed gezeten hebben anders had ik geen positieve testen hoe licht ook toch?
het is idd balen maar aan de andere kant denk ik maar zo ik heb al een prachtig kindje waar we gezegend mee zijn en een tweede komt vanzelf wel
Ja helaas ervaring.. Lichte testen kunnen een teken zijn van afnemend hcg. Ik kende een lichte test ook niet, altijd knallers met nod..