Hoi allemaal, Wij zijn bewust bezig voor onze eerste, mijn cyclus schommelt tussen de 33-40 dagen. Nou heb ik afgelopen dinsdsag op dag 37 positiefgetest met de kv2v5 en gisteren ook.het was geen knaltest maar met het blote oog wel een streep te zien. De clear blue met indicator gaf negatief aan. Gisteravond ben ik toch echt ongesteld geworden. Hoe kan dit na 2 positieve testen ? Alvast bedankt voor de reacties !
helaas gaat het vaak tijdens/net na de innesteling alsnog mis lijkt erop dat dit ook gebeurd is. daarom kan het zijn dat je nu niet meer positief test en toch ongesteld bent geworden. sterkte en hopelijk is het snel raak.
Tja als we dat eens wisten... helaas is een positieve test, of meerdere positieve testen, geen enkele garantie dat je zwangerschap ook goed zal gaan. Zelfs een knaltest is geen garantie. Ook de uitdrukking ´geen bloed geeft moed´ vind ik persoonlijk nogal tenenkrommend. Zo kun je wekenlang ´geen bloed´ hebben, maar alsnog gaat het mis (missed abortion)... Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.