Lief lief.....♡ Nog steeds geen bloed en inimini tuur streepje. Morgen nog eens testen met ochtend urine! Mocht het nog nodig zijn....Deze test was met middag pies van 3 uren oud. Heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop nog Liefs
Lieve meiden, Nog steeds geen bloed in de broek Maar mijn test van vanochtend is niet overtuigend....Moet eerlijk zeggen dat ik hem iets bewerkt heb. Iets het contrast omhoog gehaald. Er zit wel iets, maar of dat genoeg ik voor 11 dpo..?? Normaal altijd ongesteld op 11 dpo dus zit er bijna op te wachten. Stom hè! ! Liefs, Yvonne
Nouuuu ik zie toch echt een streepje yvonne! Ik hoop zo dat ie op gaat lopen komende dagen! hou ons op de hoogte meid! Heb toevallig pas even in ons clubje gekeken om te zien of er nog berichten waren hihi. Mijn nod is ook volgende week en heb pas een hsg gehad. Voel me alleen precies zoals alle andere keren..... Hoop op goed nieuws voor ons!
Oh meissie wat goed dat je een hsg gehad hebt! Was het erg pijnlijk? Bij mij eerste keer voor merel voor maar tweede keer afgelopen jaar eigenlijk niet. Ja is niet zo druk in de club hè haha. Ik kreeg ook geen melding via de mail dus ben ook niet wezen kijken. En heb verder ook nog geen nieuws helaas. ... Wat hoop ik dat we nog zwanger het jaar uitgaan man..... Heb bij mij weinig hoop nog hoor. Streepje had voor mijn gevoel duidelijker moeten zijn maar dat komt ook omdat alle meiden uit ons groepje op dag 9 al een duidelijke streep hadden haha. Ik hou je op de hoogte lieverd! ! Kus, Yvonne
Je streepje lijkt wel iiiietsje donkerder, maar dat kan ook met t licht te maken hebben. Ik hoop dat ze straks beter oplopen. X
Nee hsg was gelukkig niet echt pijnlijk, was goed te doen. Ik hoop echt inderdaad dat het wat uit zal maken en het hierna zal lukken, maar ik ben er wat angstig om dat het misschien nog wel een lange weg gaat worden.... Alles in onze onderzoeken was goed, dus we mogen nu een half jaar wachten en terugkomen en misschien dan aan iui beginnen. Ik wacht het af, ik hoop gewoon zo dat het nog op de natuurlijke manier lukt! Ik zal blijven bidden Em je streepje van vndaag lijkt echt iets donkerder meid! Hoop zo dat ie oploopt komende dagen! En je weet wat we zeggen he: geen bloed geeft moed Dus hopelijk blijft al het rood ook uit Kijk uit naar je testje morgen! Kus Babywonder
Wat fijn dat het niet heel pijnlijk was meis! Eerste keer lag ik echt te kronkelen. 2 maanden later. ..zwanger! Nu hebben wij het na de 2e hsg ook nog paar maanden moeten proberen en daarna de iui. Dacht dat dat de oplossing zou zijn maar helaas.... het is geen wondermiddel. Hopelijk gaat ivf dat wel zijn. Heb ook weinig vertrouwen meer in de laatste poging. En deze ronde verwacht ik er ook weinig meer van. Nog steeds geen bloed te bekennen maar test van vanochtend laat eigenlijk niks zien. Dat had wel zo moeten zijn op 12 dpo. Enige lichtpuntje is dat ik niet met kerst uitkom met inseminatie nu haha. Liefs, Yvonne
Jammer! IK zie inderdaad ook niks. Misschien komt het nog? Bij sommige vrouwen zie je het pas na nod. Niet om je valse hoop te geven hoor.
Tot er geen bloed is hou ik toch ook stiekeme hoop. ...misschien late innesteling? Zondagavond helder bloed verlies gehad. Bedankt Tigermom!
Aaah gewoon hoop blijven houden meis! Dat heldere bloedverlies op 9dpo geeft ook wel hoop op een innestelingsbloeding misschien.... En normaal ben je al op 11dpo ongesteld he? Je zit al op 13dpo, ik hoop t zo voor je!!! Wacht nog even af tot t weekend en hopelijk is t bloed dan nog uitgebleven... Wat hoop ik dat de hsg bij mij ook wat heeft geholpen! Het is zo zo zo zo welkom
HE Yvonne, Ik zat hier eens te neuzen en herkende jouw naam. Man man, wat spannend!! Ik hoop voor je dat het raak is... Ik zie lichtjes iets. Nog steeds geen bloed? Succes en sterkte met wachten!! X
Haha wat lief allemaal! ! Nog steeds geen bloed hier! Vandaag maar eens niet getest. Ben verbaasd van mezelf Ik hou jullie op de hoogte meiden! Kus, Yvonne