Game over....... Gisteren bloed. Veel, bloed. Ben ook echt ziek ervan. Zooooo n migraine. Maar we kijken weer vooruit! Maandagmiddag weer naar het ziekenhuis. Voor de laatste keer spuiten halen daar. En hopelijk voor altijd!! Hou je ons op de hoogte in de club pop?? Ben zooooo benieuwd of de hsg voor jou hetzelfde effect heeft als bij mij voor Merels zwangerschap! ! Ik duim voor je! Bedankt voor alle lieve woorden meiden! Dikke kus, Yvonne
Owww wat balen hopelijk is de volgende poging inderdaad de laatste ronde!! Ik had trouwens een vraa wat betreft de iui. Als je partner zijn zaad voor de iui moet inleveren, mag hij dan van tevoren voor een bepaald aantal dagen geen zaadlozing hebben gehad? En mag je de dag na de iui ook weer gewoon klussen voor de zekerheid zodat er nog meer zaad in je lichaam zit? Vroeg me altijd af hoe dit ging. Voor mij is het trouwens ook game over voor deze ronde gister is het bloed doorgebroken. Ik hoop dat ik komende 2 rondes nog extra vruchtbaar ben door de hsg
Wat je zegt klopt! Minimaal 2 en maximaal 5 ( geloof ik) dagen geen zaadlozing. Te lang is ook niet goed. Wij houden vaak die 2 aan. Ook zodat er sowieso wat zaad klaar ligt ivm de timing. En inderdaad, de avond of dag na de inseminatie ook weer aan de bak! Bij iui is timing alles en als je er naast zit, wil je toch een beetje de risico 's spreiden haha. Ik was niet de eerste maar de maand na de hsg zwanger. Weet nog dat ik de eerste maand teleurgesteld was. We gaan dus gelijk op pop! Dikke kus en koppie omhoog! Komt goed. Alleen ons geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Daardoor weten we alleen wel nòg beter hoor groot het wonder is als het wel lukt!