Hallo, Ik zit vandaag 3 of 2 dagen voor mijn NOD. Vanmiddag deed ik een zwangerschapstest van de kv 2 voor 5 euro. Er kwam een heeeeel licht streepje te staan. Heb toen nog zon zelfde test gedaan. Daarop wat het streepje beter zichtbaar als de eerst test maar dit streepje is heel dun. Heb toen bij de DA een test gedaan wie ik vier dagen voor mijn nod kan doen en deze was negatief. Iemand ervaring met kv testen 2 voor 5 euro? Wat denken jullie? Groetjes polo
Hier goede ervaringen met de kv2v5. Teste 8 dpo licht posi en 10 dpo goed zichtbaar. Morgen weer een test doen dan is ie als het goed is al iets donkerder en anders 2dg wachten dan is het helemaal duidelijker.Ze zijn erg gevoelig vergeleken met anderen. Succes en ik duim voor je
Hey Ja ik zal morgen weer een test doen!! De predictor vroege zwangerschaps test kwam na een uur een licht streepje. Maar er staat op dat hij dan niet meer geldig is helaas. Groetjes Polo
Over de predictor hoor ik ook alleen maar slechte verhalen. Ik heb goede ervaringen met de KV 2v5. Morgen of als je je kan inhouden overmorgen nog eens een test doen en dan zou de streep duidelijker moeten zijn. Succes
2v5 zijn mi goede gevoelige testen. Soms een beetje TE. Ik heb meerdere verhalen gelezen van vage vals positieve testen. Morgen idd nog eens proberen. Wel 1 ding: je schreef dat het streepje heel dun was. Het streepje moet echt de normale dikte hebben, dus geen pennestreepje. Anders is hij negatief. Succes!
toen ik bij de KV een heeel licht lijntje kreeg was ik daadwerkelijk ook zwanger, daarvoor bleven ze altijd spierwit!!
Hey, Vandaag weer een test gedaan zit 1 of 2 dagen voor nod. Vanmiddag was het streepje al meer zichtbaarder als gisteren. Heb sinds gisteren af en toe iets bruin/geelverlies. Wat denken jullie?? Groetjes
ik heb sensitest en cb.. sensitest allemaal negatief en met die van cb wacht ik nog een paar dagen. dat is mijn laatste. ik ga za wel ff naar het kruidvat voor die 2v5..