Help! Komt hij of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Groovy87, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wie heeft er antwoord? Ik heb afgelopen week een paar keer een ovulatietest gedaan, elke dag hetzelfde vage streepje. Nu had ik net enorm veel slijm en het was ook super rekbaar. Dit had ik (dacht ik) afgelopen week ook een keer, alleen is het nu twee keer zoveel! Ook voelde ik dat mijn bmm super hoog ligt (zo hoog dat ik er bijna niet bij kan) en dat hij overduidelijk open staat. Toch is de ovulatietest (van kruidvat) nog steeds niet positief. Wat moet ik nu denken? Zou mijn ei er aan komen of zou ik de test moeten volgen en is het niet zo?

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik zou zeker gaan klussen! Rekbaar slijm zegt natuurlijk wel veel. En ik had zelf ook helemaal geen positieve test. Misschien heb je wel net je piek gemist ;)

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    zou in ieder geval door testen en het alvast gezellig maken:)
    maar misschien heb je het hier al wel ergens gelezen de ovulatietesten van kv zijn niet heel goed..
    ik heb ze zelf van zwanger en kids gebruikt en die bevielen mij super goed en zijn ook niet duur..
    hoop dat je eitje gauw springt:)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat je de test moet volgen.
    Echter vind ik persoonlijk de testen van kruidvat niet zo goed.
    Mss een tip om voor de volgende ronde andere te nemen,goedkopere;)
    Ik heb ze van zwangerenkids.nl
    Ze zijn erg goedkoop en zeer duidelijk!

Voor nu zou ik sowieso wel geregeld klussen en blijven testen.
    Succes!!

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik had inderdaad gelezen dat ze van kruidvat niet zo goed zijn.. Maar er zaten er 7 in een doosje dus wilde ze toen toch maar opmaken haha. Maar ze blijven constant hetzelfde vage streepje geven. Als nu mijn bmm open staat en ik heb rekbaar slijm, dat is toch niet voor niks?

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    nee hoor dat is niet voor niks:) je ei is onderweg:)
    kan zijn dat ie al gesprongen is of nog springt

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gewoon klussen en blijven doortesten. Ik heb meestal al 4 dagen voor de eisprong slijm, dus dan komt de LH piek ook later.

En als je weer nieuwe testjes wilt kopen, geen kruidvat testjes meer ;)

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Haha nee zeker niet! Ik wilde deze maand gewoon even testen om te kijken of ik inderdaad mijn ei goed aan voel komen.. Maar het brengt alleen maar onzekerheid met zich mee haha.
    @Scarabee, is het bij jou dan ook al heel veel en heel rekbaar? En voel je ook je bmm of dat niet?

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja dat is even uittesten wat je allemaal voelt etc, kan ook elke cyclus weer verschillen !

Ja ik heb daar zelfs last van, das behoorlijk veel. Int begin ist nog wel redelijk maar daarna even 2 dagen inlegkruisjes. Rekbaar en helder.

Bmm is idd hoog als eisprong eraan komt. Of hij open of dicht is weet ik het verschil niet van eigenlijk..

Je kunt ook letten op een drukkend gevoel in je onderbuik links of rechts. Als eisprong nadert voel ik meestal eerst prikkeltjes/steekjes, en daarna een drukkend gevoel, op de dag dat hij springt is dat stukken gevoeliger ook.

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik testte jammer gnoeg met de kruidvat test wel een week positief... Volgens mij zijn ze jammer genoeg dus neit te vertrouwen, kan jij nu wel aan de klus en heb je dus wel degelijk je ei :D Good luck!

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Gewoon klussen, en hopelijk komt je eisprong!

12. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    De kruidvat test werkt idd niet haha, mijn man heeft gisteren voor de grap eentje getest en volgens dat ding zou zijn eisprong er aan komen! ;)

Deel Deze Pagina