indroger bij testpoint

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kache, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Het is buiten afleestijd (moest binnen 5 min, ontdekte vage streepje na 15 min waar ik eerst niets had gezien), dus ik weet dat hij officieel negatief is, maar ik heb het laatste jaar wel eens vaker deze testjes gedaan en nog nooit een 2e streepje gezien ;)... Het maakt toch een beetje onrustig. Kennen jullie dit van dit merk? Heeft testpoint (de 2v5 van etos) veel of weinig HCG nodig?

Situatie: cyclusdag 35, gebaseerd op klachten zou ik denken dat ik mijn eisprong gewoon rond de normale tijd heb gehad (rond dag 17-20) en verwachtte ik mijn menstruatie al paar dagen geleden. Voel me nu opgeblazen, misselijk, heb ook al dagen af en aan wat menstruatiekrampen zonder een spoortje bloed. Een erg onbestemd gevoel :)...

(geduld, geduld)

Bijgevoegde bestanden:

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ja, ik lijk wat te zien....maar als het buiten de afleestijd is zou ik er niet teveel vanuit gaan ;).

Ik heb geen ervaring met deze testen, maar snap dat het hoop geeft als je nog nooit zo'n streepje hebt gehad, zelfs niet na 15 min.

Heb je niet nog een testje?? :D en heb je er al water in gedruppeld? Spannend. Ben benieuwd!

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    als ik hem inzoom en heel lang kijk lijk ik iets grijs te zien maar niet roze (maar dan moet ik wel constant de foto heen en weer bewegen want anders zie ik niks). grijs zou dan eerder een indroogstreep zijn maar misschien ziet hij er alleen op de foto grijs uit? denk alleen wel dat als inderdaad je nod al een paar dagen geleden is je een duidelijkere streep had moeten zien (ookal zou de test veel hcg nodig hebben, op en na je nod is dit niet de streep die je zou verwachten), daarbij komt ook nog dat het niet binnen de afleestijd is... super jammer maar ik zou hem als negatief beschouwen :(

edit: zie nu dat je langste cyclus 40+ dagen was dus zou dit afwachten voor een nieuwe test. misschien heb je wel nog zo een uitschieter in je cyclus, komt best vaak voor. Succes!

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Uhm, even voor duidelijkheid, ik wil juist geen hoop hebben ha ha :D. Had heel graag een omo-witte test gezien zodat ik het idee van me af zou kunnen schuiven ;)...

En dat na NOD, als het inderdaad een zwangerschap zou zijn, is kans enorm groot dat het (vroege) miskraam wordt. Ik zou het graag weten, want dat zou voor mij wel een reden zijn om toch andere anticonceptie te kiezen.

Ik vermoed dat ik half jaar geleden ook een vmk heb gehad (maar dat is maar een idee, toen nooit testjes gedaan, dus geen bewijs :)). Gevolgd door die lange cyclus van 44 dagen. En toen wist ik ook dat lange cyclus zou zijn, omdat ik eisprong pas laat bemerkte (en keurig 14 dagen daarna ongesteld werd).

5. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Haha ok!!! Dan hoop ik dat het een indroger is! ;)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eerlijk gezegd, als je inderdaad al 3 dagen overtijd bent en overtuigd van je ei op dag 17/20 had je nu al lang binnen afleestijd duidelijk positief moeten testen.
    Tenzij je ei later is geweest dan je zelf denkt.
    Aangezien je overtijd bent, kun je nu makkelijk een CB Digitaal doen. Geen getuur naar mogelijke streepjes en gelijk duidelijkheid. En pas dan kun je gaan roepen dat je wellicht een vroege miskraam krijgt of niet.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gezien de kleur en het feit dat het buiten afleestijd was, gok ik wel op een indroger.

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Vannacht ongesteld geworden :D (en voel me vandaag al weer een stuk beter).
    Een fraaie indroger dus, ha ha. Nou ja. Heb ik die ook eens gezien en weet ik dat voor een eventuele volgende keer.

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Maar heb je nog steeds de mirena?

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Ja, hoezo?

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb hem ook gehad, ik werd sowieso niet ongesteld ermee.
    Je "cyclus" kan dus echt erg veranderen en soms dus uit blijven.

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Snap ik, maar heb hem al 2 jaar waarbij ik al meer dan jaar mijn eigen cyclus voel met alles erop en eraan. Zolang ik mijn vruchtbare periode/eisprong blijf voelen, verwacht ik ook 2 weken erna ongesteld te worden ;)...

Deel Deze Pagina