Hallo dames, Willen jullie met mij mee kijken. Heb een erg onregelmatige cyclus. Had op 4 december een positieve ovulatietest. Rondom die dag flink geklust. Word telkens 13 dagen na positieve ovulatietest ongesteld. Dat is morgen. Toch vanavond al getest. Met avond urine dus. Wat denken jullie. Hij is niet omo wit zoals alle afgelopen rondes.
Ik durf je wel te feliciteren! Als je 4 december een positieve ovu test heb gehad dan is je eitje 5 of 6 december gesprongen en ben je nu 10/11 dpo. Hele mooie test voor de termijn.
Ik hoop het echt zo. Ben in mei mijn zoontje verloren na een zwangerschap van 24 weken en heb daarna een miskraam gehad. Ben zo toe aan een zwangerschap. Inmiddels ook gestart met onderzoeken in het ziekenhuis omdat m'n cyclus zo lang en onregelmatig is. Morgen ochtend maar opnieuw testen met ochtend urine!
Ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd en sterkte komende tijd. Ik kan je niet voorstellen hoe spannend je het vindt!
Wat spannend meid, het is je gegund! Ik zie inderdaad een streepje, licht maar wel een streepje!! Het zal vast oplopen de komende dagen. Ik heb toevallig vanmorgen precies zo'n test gedaan en had op dezelfde dag als jou een positieve ovulatietest. Mijn zwangerschapstest zag er vanmorgen ongeveer net zo uit (mocht je hem willen zien, zie topic Turen zwangerschapstest!) Hopelijk loopt hij op! Ga je morgen weer testen?
Zie bij jou ook een licht streepje! Ja ga zeker morgen ochtend weer testen. Ook omdat dit met avond urine was. Heb nog 1 dipstick liggen. Wilde morgen ook eigenlijk al een clear en blue met tijdsindicatie halen. Weet wel wanneer de eisprong ongeveer was maar toch.... Denk dat mijn NOD morgen wel is. Word de afgelopen rondes elke keer op dag 13 vanaf positieve ovulatietest ongesteld namelijk
Ik zie 't streepje ook. Een voorzichtige proficiat! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed loopt x
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben er helemaal een beetje hotel de hotel van. Moet eigenlijk gaan slapen nu maar vraag mij af of dat lukt. Morgenochtend ben ik gelukkig vrij en ga ik opnieuw testen. Ik hou jullie op de hoogte! Nogmaals bedankt voor het mee kijken en jullie reacties!
Wauw wat al een mooie streep voor die termijn!! Doe er een moord voor momenteel haha. Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Liefs, Yvonne
Net opnieuw getest. Volgens mij echt wat donkerder dan gisteren maar nu natuurlijk met ochtend urine. Nog niet heel overtuigend helaas maar hoop echt zo dat het wel zo is. Ik wil straks nog even een clear blue digitaal halen. Las dat die met tijdsindicatie al vroeg positief kunnen testen. En wil graag gewoon het woord zwanger zien!