Voorheen werkte ik ook met ovu testen maar was mijn cyclus behoorlijk regelmatig en begon ik gewoon met testen op dag 11. Ik zat altijd op minimaal 27 dagen en maximaal 33 dagen. Makkelijk dus. Nu moet ik na een MA bij 10 weken opnieuw beginnen. Ik ben nu 2 weken 'schoon'. Er zit nog wel iets maar volgens de gyn gaat mijn lichaam dat vanzelf oplossen. Ik vloei ook al ruim een week niet meer. Ik heb op 4/7 ook een omo witte zwangerschapstest gehad en ben toen gelijk begonnen met ovu testen van zwanger&kids. De streepjes zijn heel licht maar worden elke dag een fractie donkerder. Is dat een goed teken of zegt dat niks?
Dat is een goed teken. Ik zou wel zodra ze echt mooi donker worden twee keer per dag testen, dan mis je je piek niet .
Allereerst veel sterkte met je mk. En het is idd een goed teken dat je testen oplopen. Ik test niet 2 keer per dag maar 1 keer per dag, en dan rond 16.00u heb zelf nog nooit mijn piek gemist. Misschien voor de 1e keer wel handig om 2 testen op een dag te doen, maar het hoeft niet perse
Ligt er aan hoe lang je piek is, gemiddeld 12 uur dacht ik? Ik heb hem wel eens gemist, had toen twee dagen dezelfde 'bijna piek.' Daar zat ie tussenin verstopt .