Hoi, Ik heb een dikke week geleden een miskraam gehad. Ik ben tweeweken terug donderdag begonnen met bloeden en zondag 6 dec het vruchtje verloren. De zw test geeft nog een tuur streep. Maar wanneer zou ik weer met ovu testen beginnen? Dank u Groetjes
Als je nog een positieve zwangerschapstest hebt, kun je volgens mij nog geen ovulatie krijgen. Ik heb drie miskramen gehad en ben vrij snel na een positieve test weer met ovulatietesten begonnen. Alle keren waren heel verschillend. Ik heb een keer gehad dat ik na twee weken weer een positieve ovulatietest had, maar het heeft ook weleens 6 weken geduurd........
Als eerste heel veel sterkte! Ik zou pas beginnen met ovutesten als er een negatieve zwangerschapstest is geweest. Er vanuit gaande dat je cyclus dan ook weer gelijk op gang komt zou ik vanaf dag 10 na de negatieve test weer beginnen met ovulatietesten.
Het verschilt heel erg ze zeggen vaak dat het met 3 weken een witte test weer moet zijn.. Maar dat is niet altijd zo.. Je kan het in de gaten houden door zo af en toe te testen. Succes
Bij mijn eerste miskraam had ik ook nog licht positieve testen, maar met een echo gezien dat er wel een eitje klaar stond om te springen.