Ik zie hem ook hoor! Spannend zeg😅 Ben heel benieuwd naar je volgende test. Loop gelijk met je op had 5dec een positieve ovulatie test. Ga morgenvroeg ook testen.
Chantej o wat toevallig zeg! Spannend he.. Heb je al tekentjes gevoeld? Ik zelf eigenlijk totaal niet, reken er ook niet teveel op dat ik nu zwanger ben. Al is dat lichte lijntje er toch... en bijna iedereen ziet hem Laat je weten of je meer weet morgen?
Toevallig he. Wel leuk. Ik heb nog niet echt duidelijke symptomen maar wel dat ik een vol onderbuik gevoel heb en gekriebel achter m'n schaambot ofzo. Heb vanmiddag stiekem een testje gedaan, maar was zo moeilijk wat op te zien, heb toen een oude van voor mn miskraam erbij gepakt (ook een lichte) en daardoor zie je het lijntje op die van vanmiddag. Wil je die zien?? Morgen vroeg ga ik weer testen dan laat ik het zeker weten👍🏻
Jaa is goed hoor, ben wel benieuwd! Jij had dus ook echt een tuurstreepje? Lastig he..maar zolang er 'iets' te zien is en er geen omo wit vlak is, is er hoop! Leuk, ik ben benieuwd!
Het is echt super super Tuur. Maar als je het ziet hoop ik dat je m begrijpt wat ik bedoel. Onderste is oud en duidelijker dan bovenste ban vanmiddag maat dan zie je het lijntje wat beter.
Chantej ik zie wel wat! Hopelijk is ie vandaag duidelijker! Kijk eens.. ik durf het bijna niet te geloven. Net getest! (11 of 12 DPO) Gister super vaag streepje, en dit is toch best een knaller! Dit is wel een extra gevoelige test die al 6dg voor NOD hcg zou kunnen meten.. Maar ik vind em duidelijk! Wat spannend..het kan natuurlijk nog alle kanten op.. probeer voorzichtig blij te zijn.. Chantej en mamavaneenster gun het jullie ook! Hopelijk straks van jullie ook een mooie foto!!
Hallo dames, Nog even weer een update. Net weer getest, zie foto. Wilde eigenlijk met 1 test blijven testen, met t donkere uiteinde omdat deze wat gevoeliger is, ipv 2 verschillende. Maar ik was juist ook wel benieuwd of de andere test, iets minder gevoelig, ook een duidelijke streep zou laten zien (die eergisteren nog bijna helemaal wit was). Wat vinden jullie van deze resultaten voor 12/13 DPO? De test van gisteren en vandaag lijkt nog niet heel erg op te lopen maar daarvoor moet ik ook niet dagelijks testen om dat te zien denk ik haha. Als ik die streepjes zie staan durf ik nog steeds niet te geloven dat dat echt is en klopt. Het is echt mn 1e ronde nog maar, ben erg onzeker. Vinden jullie dit mooi voor 12 a 13 DPO?