uuuhh eigenlijk niet . raak nogal snel zwanger zoals je weet dus als t een x perongelijk zou gebeuren tja maare nick is nog geen 4 maand had zelf gedacht over een jaar of 3 -4 dan haha
haha tis toch iets met een 4 haha. Misschien extra voorzichtig doen?? haha hier zo me zoiets ook nog wel kunnen overkomen hoor haha. Suc6
ben aan de pil. cerazette voor t hele verhaal kijk even bij mijn onderwerpen en dan bij t zal toch niet !!! was m vergeten . maar in de bijsluiter staat dat hij na 7 dagen weer betrouwbaar zou zijn al vond ik t raar maar t staat er . pil moet ook altijd worden doorgeslikt ....
dat snap ik.....maar bv en de minipil....dan heb je wienig kans op een eisprong natuurlijk Ligt er ook maar weer net aan hoeveel dagen je de pil bent vergeten. Maar toen ik stopte met de bv en de pil moest ik extreem lang wachten op mijn cyclus...
Ik werd ook, ondanks volledige bv, na 10 weken alweer ongesteld. En ja, dan heb je weer een eisprong en ben je dus weer vruchtbaar. Wat betreft je test; misschien heb ik het verkeerd hoor, maar waar je aangeeft waar je het tweede streepje ziet, is dat niet teveel naar rechts?
ik zie m hier thuis beter hoor dan op de foto. maar hij staat wel waar die moet staan zeg maar , dus net een stukje van die 1e af