Beste mensen, ik ben nu vier dagen ´overtijd´ en heb vanaf dag 1 een zw. test gedaan. De eerste test was duidelijker dan de volgende 3. Het lijkt erop dat ze steeds vager worden. Gezien het feit dat ik afgelopen jaar 2 miskramen heb gehad, ben ik nu erg onzeker en bang dat het weer niet zo mag zijn. Of is het misschien nog te vroeg.... kan iemand mij antwoord geven aub? Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes, Christa
Heb je foto's van je testen? Dit is misschien niet het antwoord wat je wilt horen, maar ik heb 2x hetzelfde gehad en dat is helaas geëindigd in een miskraam. Maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook bij jou gebeurt. Heb je bijvoorbeeld met verschillende soorten testen getest? Of was je urine helder?
Ben ook wel benieuwd naar de foto van de testen. En aangevuld op de vragen van R85, heb je alle keren s'morgens getest of verschilt dat?
De foto´s van de testen zeggen nu niet zoveel meer, aangezien je na 30 min. geen geldig resultaat meer hebt. Ik heb wel 2 soorten testen gebruikt en ik drink ook veel koffie. Hoe lang duurde het bij jou totdat het een miskraam werd? Op zich vind ik het vreemd als de test dat dan nu al zou aangeven, aangezien het HCG ook bij een miskraam nog een tijdje in je lijf zit.
Nee, hcg blijft wel even zitten zelfs na een mk. Denk eerlijk gezegd dat t komt door het tijdstip en wat je hebt gedronken en hoe vaak je al geplast hebt. En licht positief is ook positief toch?
Zolang ze niet weer negatief zijn zou ik me niet meteen zorgen maken.. maar misschien om een bloedtest vragen morgen? Ik heb het ook gehad gehad dat ze lichter werden maar ik had ook bloedverlies erbij. En nog voor t einde van de mk wassie weer negatief, dus t kan wel eltigra.
Als ik zo naar je foto's kijk, snap ik goed wat je bedoelt. De eerste test is een kruidvat test, die is positief. De 2 onderste ook wel maar zijn een stuk lichter inderdaad, al is de onderste iets donkerder als de middelste. Hcg kan wat eerder is geschreven wat schommelen in het begin. Door bijvoorbeeld veel drinken, of door het tijdstip van testen. Weet niet wanneer jij hebt getest alle keren? Dat kan ook weleens invloed hebben. De een test in de middag/avond beter als in de ochtend. Ik zou nogmaals testen met een kruidvat test, die zijn toch iets gevoeliger als alle andere. Ik ga heel hard duimen dat het goed zit en blijft, succes meid.
hoii ik zou het ook even opnieuw testen met de bovenste kruidvat test en met ochtend urine. en dan even kijken. succes
Ja, ik zal morgen een nieuwe test doen met ochtendurine. Ik word er helemaal gek van! Als het dan niet goed zit, laat het dan beginnen met bloeden.... dit is ook zo onzeker! En heb ook maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Dan ook maar even in het bloed kijken.... dan weten we het zeker...
Hallo allemaal, De test met ochtendurine van vandaag was hartstikke positief!!! Gelukkig.... Heb de hele nacht wakker gelegen en kon nergens anders aan denken. Het is mijn derde dus hoop niet dat ik hebberig overkom, maar ik heb nog een hele sterke kinderwens en daarnaast ook een zwaar leven met veel pijn door de ziekte van bechterew. Ook 2 miskramen kort na elkaar moeten verwerken dus ik hoop dat dit kleine wonder geboren mag worden!
Van harte gefeliciteerd. ook al is het de derde het is en blijft een wonder om zwanger te zijn. En dat je er al twee hebt en nog graag 1 wil vindt ik niet hebberig. Mijn schoonzuster heeft 5 gezonde kinderen, maar door een fout in het ziekenhuis moest haarbaarmoeder er uit gehaald worden. Het is al een aantal jaar geleden, maar heeft er soms nog steeds moeite mee dat het nu niet mee kan. Dus iedere situatie is uniek.
Fijn, hopelijk blijft alles goed gaan en komt dit wondertje jullie over een paar maandjes vergezellen. Gefeliciteerd!
Haha... hierbij de foto dan voor de liefhebber mams1! Zo blij! Ja Smurfinnetje85... Het is en blijft idd een groot wonder! Vreselijk voor je schoonzuster om zoiets mee te maken. Ze had er nog wel een gewild dus. ...?
@bond, ja als ze nog zwanger kon raken had ze het wel gewild. Maar de kans is haar afgepakt. Dan zijn er mensen die zeggen maar je hebt er toch al vijf. En daar is ze ook blij om, maar het is gewoon moeilijk als het komt door fouten in het ziekenhuis.