Ik zie ook een vaag streepje bij mij was t echter niet positief. Hoop van harte bij jou wel, de laatste streep is iig donkerder als de eerste. gelukkig krijg je een bloedtest, dat zal duidelijkheid geven!
had gebeld maar zijn pas na 11 weer bereikbaar ivm met werk overleg ggggrrrr ben op van de zenuwen . maar heb om 11 uur weer een klant in de salon dus moet ik daarna bellen
op de 2e zie ik ook wat ..maar helaas heb ik bij die testen van de kv altijd een licht streepje ....ik gebruik ze niet meer ....maar hoop dat het voor jou echt positief is
heb de testen voor mijn vorige zwangerschappen ook gebruit en nooit vals positief gehad maar we zullen zien wat t bloed zegt . is een bloedtest wel 100% betrouwbaar ??? heb woe een controle uitstrijkje voor baarmoederhals kanker en dat mag niet gebeuren als je zwanger blijkt daarom wil ik t zeker weten zeg maar .....
Heb nog steeds constant een zwaar gevoel van onder afsof ik ongesteld word sta iedere dag op met barstende koppijn en pis me kwijt . Of zou dit de spanning zijn ?? Nou ff afwachten nog .
Over het algemeen is een bloedtest veel betrouwbaarder als een urine test. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk maar daar zou ik niet vanuit gaan.
In bloed kunnen ze al heel veel hcg uithalen terwijl een zwangerschaptest nog negatief aangeeft. Succes!