Wie wil er met mij mee turen? Ik dacht gisteren ongesteld te worden omdat ik bruine afscheiding had en zo start mijn menstruatie ook altijd. Maar vandaag nog steeds niet doorgebroken en toch maar eens een testje gedaan. Predictor early leek eerst negatief maar na een paar minuten dacht ik toch een heel licht streepje te zien. Dus de test uit elkaar gehaald om het beter te bekijken. Maar omdat ik las dat predictor vaak valse testen heeft en indroogstrepen, heb ik ook de early van kruidvat gedaan. Ook die leek eerst negatief en na vijf minuten kwam ook daar een extreem licht tuurstreepje tevoorschijn. Ook daar de test uit elkaar gehaald om het beter te kunnen zien. Maar nu twijfel ik dus omdat het allebei enorme lichte streepjes zijn. Wat denken jullie? Indroogstreepjes of toch misschien????
Ik ben geen tuurder,maar zie ze op beide...wel idd heel licht,ben daar zelf niet zo van.zou morgen of overmorgen opnieuw proberen met kv2v5.goede ervaringen mee,en zeker zo gevoelig als deze twee testen.
Maar denken jullie niet dat het indroogstrepen zijn? Want daar lees je zoveel over en omdat de streepjes pas na een paar minuten kwamen twijfel ik.
Zie ze op allebei!! Schijnt dat als hcg nog laag is het gewoon wat langer duurt voordat je ze ziet! Over 2 dagen moeten ze iets donkerder zijn. Maar dit ziet er goed uit
Indrogers zijn toch grijs?zie op deze testen duidelijk ook de kleur...dus lijken mij geen indrogers...heb ze zelf nooit gezien overigens...dus wat ik nu zeg baseer ik op wat hier door anderen verteld is
Ik denk toch dat het indroogstrepen waren want ben vanmorgen ongesteld geworden. Of het is heel vroegtijdig mis gegaan.
O shit! Lees nu pas over je ongi! Vreemd dat je bij 2 tests van verschillende merken dan een streepje ziet!
Ja daarom twijfelde ik of het indrogers zijn. Misschien toch gewoon heel vroeg mis gegaan. Maar goed, we gaan de volgende ronde gewoon weer in.