Turen!?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kymmie, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Wie wil er met mij mee turen?

Ik dacht gisteren ongesteld te worden omdat ik bruine afscheiding had en zo start mijn menstruatie ook altijd. Maar vandaag nog steeds niet doorgebroken en toch maar eens een testje gedaan. Predictor early leek eerst negatief maar na een paar minuten dacht ik toch een heel licht streepje te zien. Dus de test uit elkaar gehaald om het beter te bekijken.

Maar omdat ik las dat predictor vaak valse testen heeft en indroogstrepen, heb ik ook de early van kruidvat gedaan. Ook die leek eerst negatief en na vijf minuten kwam ook daar een extreem licht tuurstreepje tevoorschijn. Ook daar de test uit elkaar gehaald om het beter te kunnen zien.

Maar nu twijfel ik dus omdat het allebei enorme lichte streepjes zijn. Wat denken jullie? Indroogstreepjes of toch misschien????

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,5 KB
      Weergaven:
      5
  2. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    En dit is die van predictor

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,5 KB
      Weergaven:
      4
  3. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Ik ben geen tuurder,maar zie ze op beide...wel idd heel licht,ben daar zelf niet zo van.zou morgen of overmorgen opnieuw proberen met kv2v5.goede ervaringen mee,en zeker zo gevoelig als deze twee testen.

4. Tantelelle

10 jul 2012
    87
    23
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie ze allebei!

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik zie wel echt iets :) Over 2 dagen nog eens testen om te zien of het beter word? Ik hoop het voor je!

6. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Maar denken jullie niet dat het indroogstrepen zijn? Want daar lees je zoveel over en omdat de streepjes pas na een paar minuten kwamen twijfel ik.

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie ze op allebei!! Schijnt dat als hcg nog laag is het gewoon wat langer duurt voordat je ze ziet! Over 2 dagen moeten ze iets donkerder zijn. Maar dit ziet er goed uit

8. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook zulke streepjes bij predictor en was niet zwanger.. Hoop voor jou op goed nieuws!

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik zie ook wat..spannend

10. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Indrogers zijn toch grijs?zie op deze testen duidelijk ook de kleur...dus lijken mij geen indrogers...heb ze zelf nooit gezien overigens...dus wat ik nu zeg baseer ik op wat hier door anderen verteld is

11. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Ik denk toch dat het indroogstrepen waren want ben vanmorgen ongesteld geworden. Of het is heel vroegtijdig mis gegaan.

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    ik zie toch een 2e streepje !
    Zou vrijdag nog es een testje wagen,die zou iets donkerder moeten zijn

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik zie ze hoor! Denk dat ze positief zijn!

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O shit! Lees nu pas over je ongi!

Vreemd dat je bij 2 tests van verschillende merken dan een streepje ziet!

15. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Ja daarom twijfelde ik of het indrogers zijn. Misschien toch gewoon heel vroeg mis gegaan. Maar goed, we gaan de volgende ronde gewoon weer in.

Deel Deze Pagina