Turen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Laura026, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha die dure testen zijn nergens voor nodig. Als je cervix slijm op rauw eiwit lijkt, dan staan de poorten open en zit het eitje gewillig te wachten :p

Ik gebruikte P-Tracker. Die houdt het gemiddelde van je cyclus bij.
    Dus elke maand voer je netjes je menstruatie datum in en dan rekent de app automatisch uit wanneer je eisprong is. De dagen ervoor en de dag erna wordt aangeven met een groen stipje.

App is gratis, Nederlands en zonder poespas.

Wij gingen eerst braaf om de dag seks hebben, maar het was pas raak toen we het elke dag deden. Een orgasme is trouwens cruciaal (dus klaarkomen is niet nutteloos in de natuur ;))
    Zo wordt het zaad je baarmoeder in gezogen dmv de samentrekkingen van je spieren.

2. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik zie een streepje hoor! Spannend!

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik zie het hoor, maar heb dit bij sensitest ook wel eens gehad en was ik niet zwanger. Maar ook zo gehad en wel zwanger, zie mijn banner

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik zie wel *iets*, spannend hoor

5. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    dat is toevallig want P-tracker heb ik al jaren op mijn phone. meer om te weten wanneer ik ongesteld ging worden.. mijn cyclussen schelen nog wel eens een dag of wat.. zo was mijn kortste ooit 25 en langste 34 dagen. dat kan ik inderdaad mooi zien in het overzicht van deze app. Maarrrrrr hij past zich niet geheel naadloos aan op de informatie die je ingeeft. Als ik deze app dus had aangehouden als indicator voor mijn ei was ik dus dik te laat geweest qua inschatting. Ik ben dus heel blij met mijn ovu testjes. Ik had op dindag mijn knaller! ik had wel op woensdag en donderdag het meeste slijm inderdaad dus wat dat betreft geloof ik helemaal wat je zegt! ;) we hebben genoeg geklust en v.w.b. klaarkomen zorgen we daar inderdaad ook nog voor.. haha!

nou meis... we zullen zien of het allemaal het gewenste resultaat zal opleveren!

fijn weekend!

lfs, dorri

6. Moekiesmoessie

1 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Laura, ik ben zo benieuwd of je nog een test hebt gedaan en wat de uitkomst daar van is?

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    nog getest?

Deel Deze Pagina