Ik heb vannochtend een early test van de kruidvat gedaan, maar ik ben er niet zeker van of hij gewerkt heeft. Ik heb er 5 seconde overheen geplast, wat 'maximaal' mocht. De horizontale controlestreep kwam gelijk tevoorschijn, maar de verticale controlestreep zag je niet, en als je héél goed keek wat lichtjes. Ik weet nu dus niet of de test nagatief is, of dat hij niet goed heeft gewerkt. Ik heb de foto 12 uur na afname genomen dus nu staat er een indroog streep die er vannochtend niet stond. Hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven. Liefs.
Ik vind die early testen nooit zo goed. Zou gewoon kv 2v5 test doen die vind ik perwoonlijk het beste
Bedankt voor je reactie Jeszjuh! Ik had deze meer gekocht omdat ik 9 mei hele erge steken links onderin mijn buik heb gehad. Ik voel normaal nooit mijn eisprong dus ik dacht eerder aan een innesteling, maar ik wist het niet zeker. Maar misschien dan toch een late eisprong.
Dan hoop ik dat het hier nog een positieve test kan worden. Dan wacht ik nog maar even tot aankomende woensdag voor weer een testje. Bedankt voor je reactie.
ik zou deze zien als een foutieve test de test streep lijkt wel een hobbelige pennestreep volgens mij moet dit toch best een dikke lijn zijn als ik het goed heb ik zou een kruidvat of action doen
Wat ik zelf makkelijk vind is gewoon in een bekertje plassen en daar dan de test inhouden. Nog nooit een test gehad die niet geldig was. Denk dat deze gewoon goed is maar wel negatief.