Hoi hoi even vraagje komt mij ei sptong eraan of is het al geweest? de eerste foto gisterochtend 2de foto gisteravond
Waarschijnlijk is ie morgen nog donkerder. Ik gebruik dezelfde testen en had 'm gisteren zoals deze. Vandaag was ie donkerder, morgen zou ik weer even testen.
Je ovu testen hoeven niet per se op of af te lopen. Aan de hand van deze test kan je dus niets zeggen. Het kan zijn dat ie morgen wit is en de volgende dag ineens knalt. Gewoon doortesten, dan zie je het vanzelf.
Als dit de donkerste strepen zijn tot nu toe denk ik dat hij nog niet geweest is, tenzij je een dag niet hebt getest, dan kun je er niet zoveel over zeggen.
Klopt helemaal. LH schommelt namelijk de gehele cyclus en hoeft zich absoluut niet op te bouwen naar een piek. Een ovulatietest kan zomaar uit het niks gaan knallen. Jouw negatieve ovulatietest zegt helaas totaal niks. Het kan nog wel een week duren bijvoorbeeld voordat je eisprong komt. Pas als beide streepjes minstens even donker zijn, is je eisprong in aantocht. Doortesten dus, net zolang tot beide streepjes minstens even donker zijn. Helaas kan niemand zeggen wanneer dat zal zijn en hoe lang je nog moet blijven testen.