Sorry dames voor de verwarring, mijn banner klopt idd niet. Heb deze maand pas een ei gehad op cd21, deze maand dus een wat langere cyclus dan normaal. Bedankt voor jullie reacties.
Nu 9 dpo. Ik zie zelf een licht streepje , ik wou de foto in het negatief zetten maar geen idee hoe dat moet met mijn telefoon. Weet iemand hoe ik dat kan doen met een iphone6 ? Overigens vanmorgen mijn temp naar 37,3 ! Zo hoog heb ik het nog nooit gehad. Ik hoop dat het streepje nog zichtbaar is na uploaden. Ps mijn urine was niet zo heel donker ( wel ochtend urine gebruikt ) en heb nog 1 k2v5 liggen maar die bewaar ik liever voor morgen of dinsdag.
Op de eerste zie ik een vaag lijntje wat meer op een indroger lijkt, je tweede test is negatief Maar je test veel te vroeg, pas na 14dagen kan je beter testen, ook veel minder kans dat de zwschap niet voortzet
Ik zie nog niks. Kan je eens een foto maken zonder bovenkapje? Maar 9 dpo is nog wel heel vroeg voor de action test hoor. Dan had je beter met de kv 2v5 kunnen testen.
Ja ik weet het 😞. Maar omdat mijn temp 37.3 was en ik nog steeds geen last van mijn borsten heb vond ik het vreemd. Als mijn temp morgen nog hoog is doe ik de k2v5. Normaal heb ik altijd 1-2 weken voor menstruatie zo'n last van mijn borsten( groot hard en gevoelig ) nu slap zacht en heb wel menstruatie krampen sinds vanochtend , geen enkele cyclus is hetzelfde heb ik al gemerkt , maar vandaar dat ik mijn testdrang niet onder controle had. Overigens was mijn urine niet zo geconcentreerd vanmorgen dus misschien maar goed dat ik de k2v5 heb bewaard. Ik zal zo een foto zonder kapje plaatsen.
Heb de test gesloopt en betwijfel of ik nu wat zie , misschien was het wel een schaduw streepje, of ik kijk net zo lang tot ik een streepje zie. Weet ook niet hoe ik hem in het negatief zet.
Nee ik zie er niks opm In negatief zetten heeft geen zin hoor. Het staat ook niet kn de gebruiksaanwijzing dat je een negatieve test in negatief moet zetten Kan je je tempkaart eens plaatsen?
Zie helaas niks. Temp zegt ook niks helaas.. Mijn temp Is wel eens hoog gebleven tot ik ongesteld was.. En toen ik zwanger was van mn dochter was hij de eerste dagen met posi test terug gezakt naar mn basale temp. Daarna ging hij pas weer omhoog. Dus houd je niet teveel vast aan je tempkaart