Hoi allemaal! Vanmorgen 2 ovulatietesten gedaan, 1 van one step en 1 van sensitest. Beide met dezelfde urine. Die van one step is bijna positief maar op die van sensitest is nauwelijks iets te zien Mijn one step testen zijn bijna op maar heb er nog schandalig veel van sensitest dus ik dacht, ik gebruik ze tegelijk om te kijken of ze dezelfde uitslag geven. De one step is vanavond misschien wel positief (hoeft niet natuurlijk..ff afwachten). Als ik van de sensitest uit ga zou ik niet eens 2x per dag gaan testen. Waar moet ik nu van uit gaan? Ik vind het verschil zoo groot
Ik heb dit altijd. Sensitest amper positief (sowieso nooit een positieve test gehad van sensitest) en met onestep testen hele cyclus door donkere testen erg onhandig. Deze ronde ben ik bezig met z&k testen en als die donker genoeg zijn doe ik er een digitale clearblue achteraan. Hopelijk werkt dat! Als tip, echt pas die onestep positief rekenen als hij precies even donker is als de controlelijn. Want hij is heel gevoelig. Sensitest is voor mij te ongevoelig.
Bedankt dames! De onestep van net was weer vele malen lichter dus vandaag nog geen positieve test..volgende maand de z&k testen maar proberen als ik met deze testen geen duidelijk resultaat krijg
Irritant he!! ze zijn zo goedkoop maar gewoon te onduidelijk. Je denkt elke keer dat je eisprong eraan komt maar dan een paar uur later zijn ze weer licht!
Nogal ja! Net was hij weer heel donker maar nog net niet positief..ze zijn nu op dus moet wel even doortesten met sensitest. Misschien krijg ik daar wel een knaller mee, wie weet! Niet handig natuurlijk, testen met 2 verschillende merken, maar het is even niet anders! Ik heb nog een hele onregelmatige cyclus (zie onderschrift) dus geen idee wanneer ik de positieve test deze maand kan verwachten. Ik wacht het weer rustig af. Heb een hoop geduld op moeten brengen de afgelopen 10 maanden dus dit kan er ook nog wel bij
Sensitest werkt voor mij het beste past een streep als het echt zover is.. met elk ander merk plas ik altijd 2 duidelijke streepjes werd er erg onzeker door.. voor sommigen zullen ze te ongevoelig zijn maar voor de meesten werken ze prima.. ze hoeven niet echt te knallen trouwens hoor gelijke streep is positief kijk maar eens op sensitest bij de foto's van anderen.. dan weet je een beetje hoe ze er positief uitzien.. voor mij geen andere weer. Jou ovulatietesten zien er het zelfde uit als bij mij.. groot verschil dacht iedere keer hij komt eraan nou ik plaste soms wel 3 weken van die streepjes zoals jij..
Oh dan vraag ik even door op sensitest, als hier ervaringsdeskundigen zitten Ik heb eergisteren getest met streep (op foto lijkt ie lichter dan in het echt) geen piek, maar savonds was ie lichter (ik drink teveel:s) en volgende dag weg...is mn piek dan wel geweest? Want sommige zeggen dat dit niet telt??
Denk het niet. De streepjes hoeven niet perse op en af te lopen, hij kan ook vanuit het niets ineens knallen! Zou nog even door testen als ik jou was Hopelijk hebben we allebei snel een positieve test
Ik gebruik die van de action.. Nog geen eisprong gevonden.. Maar ook geen echte menstruatie. Wel vaak een licht streepje rondom mijn door de app betekend ovulatiedag. Ga maar eens andere kopen aangezien ik wel echt echt doorzichtig eiwitachtig slijm heb. Waar je flinke draden van kunt trekken. NOOIT gehad toen ik aan de pil was, dus zal toch iets moeten betekenen? (Hoopvol..)
Ik vond Sensitest juist heel erg handig. Je hebt daar de 'gevoelige' en 'minder gevoelige' versie. De gevoelige versie leek constant positief en ik vond het heel lastig verschillen te zien tussen 'positief' en 'heel erg positief'. Ik kocht dus juist de 'minder gevoelige' deze gaf alleen een streepje als de ovulatie er ook echt aan zat te komen. Ik was bij poging 2 zwanger dus het zal toch iets geholpen hebben hihi.
@Wen, ik heb alleen nog maar spierwitte testen:s toch beetje hoop dat ik dan na die roze streep gewoon mijn Piek heb gemist, maar die wel is geweest. In ieder geval extra (haha doen al om de dag) geklust Test nog wel door, maar voelt beetje nutteloos nu ze zo spierwit zijn weer..deze week nog 5 testen en dan wachten we de menstruatie wel weer af.
Mijn testen zijn ook zo goed als wit maar ik heb ook geen idee wanneer ik deze maand mijn ei kan verwachten.. Klopt je banner? Want als je 6 dagen voor je eisprong zit zal je over een dag of 4 pas een positieve test hebben! Gewoon doortesten voor de zekerheid inderdaad
Die van de action werken idd niet voor iedereen even goed. Ik heb er zelf ook nooit duidelijke strepen mee gehad. Verder heb ik alleen ervaring met die van kruidvat en die bevielen goed.
of mn banner klopt ben ik nu dus aan het onderzoeken Ik had ook geen idee van mn ei, dus teste gewoon bij cyclusdag 12-14-16 alvast en toen had ik ineens streep, terwijl sensitest aangeeft pas bij 21e dag te gaan testen. Maar ik dacht, zul je altijd zien dat niet alleen mijn cycluslengte afwijkt en ik em dan alsnog mis en vind het al zo'n gedoe. Maar ja na 4 maanden wil je toch een beetje een idee hebben.. Nu had ik de 3 juni *cyclusdag 16 een streepje, dus zou ik de 5e bijvoorbeeld ei kunnen hebben gehad. Als ik dan de 17e cyclusdag aanhoudt, houd dit in dat ik een luteale fase heb van 21dagen ipv 14dagen. Op zich zou dat niet gek zijn, aangezien mijn hele cyclus afwijkt van de gebruiktelijke 28-35dagen... En als ik terug kijk in de app die ik hiervoor gebruik heb ik dan ook precies op die data afgelopen maanden migraine gehad! Klinkt ook logisch, tijdens schommeling hormonen bij eisprong en tijdens hormonen bij menstruatie. Gekke is nu bijkomend dat ik al 2 dagen ontzettend, maar dan echt absurd zere tepels heb. Dacht eerst van het sporten spierpijn, maar dat is nu week geleden en alle spierpijn is verdwenen, maar mijn tepels lijken met de dag heftiger te worden. Dus ga daar toch beetje raar van opkijken en zit echt niet tussen mn oren want doet echt bijna pijn:/ hormonen zijn dus iig flink bezig... Ik dacht nu even om de dag testen, aangezien ik er nog maar 4 heb? Of nieuwe bestellen? Gek gedoe allemaal ppff en heel lang verhaal geworden, oeps
Ik zou nieuwe kopen als ik jou was want ik denk toch dat je piek nog moet komen! Misschien mis je hem nu wel, zou zonde zijn toch? Een luteale fase van 21 dagen lijkt me niet waarschijnlijk. Stel dat je eisprong op dag 18 is geweest dan heb je nu gewoon een cyclus van 32 dagen ipv de 38/40 dagen die je de afgelopen maanden hebt gehad..even ervan uitgaand dat je een LF van 14 dagen hebt Het blijft altijd afwachten met die dingen..soms denk ik Wauw donkere streep, eisprong komt eraan! Maar dan is de volgende test ineens negatief en heb ik 4 dagen later pas een positieve test.. Ik ben nu overigens aan het doortesten met sensitest. Als ik daarmee mijn piek mis dan is dat jammer en merk ik vanzelf wel wanneer in ongesteld word. Krijg ik daarmee wel een positieve test, heel fijn! Mijn vorige cyclus was 38 dagen en zit nu op dag 23 dus kan heel goed dat mijn piek nog komt. Heb een gemiddelde LF van 12 dagen dus hopelijk een positieve test morgen of overmorgen!
Dat is vreemd ja.. maar ze kunnen ook uit het niets weer gaan knallen.. ik zou gewoon doorgaan met testen.. heb vandaag ook lichte streep.. en zit ook al op dag 28.. grrrr.. frustrerend..
Ja heel frustrerend! Ik had me voorgenomen het deze maand wat los te laten en maar gewoon te kijken wat er gebeurd..kan ik blijkbaar niet want ik blijf testen Ik hoop dat ik vanavond of morgen een knaller in handen heb! En jij ook trouwens Heb je normaal een regelmatige cyclus?