Ik zie een boel tuur-topics. Misschien een idee om 1 mee-tuur-topic te hebben? Upload hier vooral jouw foto en dan kan iedereen met jou mee turen! Ik zal aftrappen ! Ik ben ongelooflijk ongeduldig... ik weet dat ik na mijn NOD moet testen en geduld moet hebben, maar ik kon het niet laten. Vandaag 11 DPO en dit resultaat. Willen jullie eens met mij mee turen?
Ik zie zonder überhaupt de foto aan te klikken een duidelijke roze streepje! Voor nu, gefeliciteerd. Maar volgens mij is er wel al zo'n topic "vage zwangerschapstesten" en nog wat...
Thanks! Ik hoop zo dat ie blijft en oploopt. Maar ben pas net aan het proberen, dus ik zie het wel. Ik heb de eerste twee pagina's bekeken maar zag zo snel geen algemeen tuur-topic. Ik herken mezelf zo in dat ongeduldige turen dat ik nieuwsgierig ben naar de foto's van de testen van anderen
Ik zie hem ook hoor. Spannend!! Ennuh het algemene topic voor (tuur)testen staat 10 plaatsen onder deze Op de eerste pagina gewoon dus
Er is idd al zo'n topic! Maar dat terzijde. Ik zie een streep hoor, zonder te turen. Voorzichtig gefeliciteerd!
Thanks voor jullie reacties! Ik ben voorzichtig blij en hoop dat het zo blijft. En ik zie inderdaad het andere 'algemene topic' . Oeps...
Jaaa hoor zie hem zeker. Ik heb ook 10 dpo bij mijn dochter met sensitest zo'n streepje gehad en was echt zwanger. Laatste ronde ook getest met deze test en spier wit en helaas nu ook niet zwanger.. ze geven echt geen valse streepjes dus hopen dat hij oploopt!!!
Hè wat balen voor je dat het deze ronde niet raak is. Dat wachten is lastig he? Fijn om 'ervaringsdeskundigen' te horen over deze test!
Was ook te mooi om waar te zijn eerste ronde. Ik moet zeggen dat ik er misschien nu bij een tweede wat relaxter mee ben dan toen bij de eerste. Nog gestest? Ben heel benieuwd. Ik haalde ook altijd het plastic eraf dan kon je het streepje beter zien, anders heb je best een schaduw effect. Succes!!!