Dag allemaal, Domdomdom.. Ik kon t gewoon niet laten Action early test op 8dpo vandaag. Ik dacht heeeel vaag wat te zien, mn man niet. Dus test weggelegd en nog dommer, na een paar uur weer gekeken. Ik denk echt een supertuurlicht streepje te zien, nauwelijks op de foto te krijgen. Droogt action early in?? Ik snap dat ik geduld moet hebben en over een paar dagen weer moet testen maar t is zo frustrerend dat wachten!!
Heb je een foto van je test? In princie is de regel na 5 min aflezen...is de test niet meer betrouwbaar maar goed er zijn er genoeg bij wie de test na 5 minuten pas kleurt en toch zwanger blijken te zijn. Als jouw test dus morgen donkerder is dan vandaag dan kun je eigenlijk pas spreken over een positieve test. (Wel binnen 5 minuten aflezen)
Ik zie wat je bedoelt..het is ind vanwege de lichtval erg moeilijk te beoordelen maar ik lijk wel "iets" te zien. Ik ben benieuwd naar je volgende test.
Ik zie er helaas niks op en buiten de afleestijd (zeker na een aantal uur) is de uitslag niet meer geldig. Idd even doortesten. Je bent nog heel erg vroeg (innesteling vind gemiddeld plaats tussen 6 en 10 dpo en 2 dagen daarna is hcg heel vaag zichtbaar op een gevoelige test). Over 2 dagen zou hij al duidelijker moeten zijn als er nu al hcg zit.
Action Early geeft zeker valse lijntjes. Dit heb ik meerdere keren gehad. Alleen waren die van mij grijs en die van jou lijkt roze te zijn?
Ja ik vind t ook wel roze.... Zucht. Ik had t niet moeten doen!!! Moet hierna vier dagen werken dus als ik me in kan houden test ik pas woensdag weer...
Heb ook met deze getest en bij mij bleef die echt wit toen die negatief was. Vind het eerlijk gezegd wel veelbelovend zie een lichtroze streepje. Bij mij was de test later wel ingedroogd maar dat zag er toch anders uit... Succes met de spanning de komende dagen hopelijk heb je dan een duidelijkere test !
Nou, jullie geven me dan weer een beetje hoop. Ik zit in de tweede rondw Clomid, zou wel echt een feest zijn als ik zo snel zwanger zou zijn!! Ik test denk ik woensdag weer. Ik moet komende vier dagen werken helaas.... Maar of ik dat volhou hahaha.
Hallo,bij deze testen had ik ook vaak deze uitslag terwijl ik niet zwanger was.De laatste keer dat ik negatief heb getest was 4 dagen voor mijn menstruatie.ik was weer teleurgesteld maar had nog 1 test liggen ,die heb ik getest op nod en hij was toen knalrose.ik adviseer je om niet te vroeg te testen zodat je niet onnodig teleurgesteld raakt.ik hoop dat je met een paar dagen knalrose streep test!
Ik zie helaas niks, heb hier nog nooit een indroger gehad op dr action. En had vorige week op de normale action test ook al binnen 5 min een tuur. Dus het zou wel kunnen. Ik zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen, dan weet je het zeker
Dag meiden Zowel gisteravond als vanmorgen ee heeel licht tuurstreepje krijg ik nauwelijks op de foto. Maar test van gisteravond is wel duudelijm opgedroogd!!! Zooo spannend wat zien jullie? Het duidelijkstestreepje is dus mn opgedroogde test van gisteravond. De ander isvan vanmorgen...
De onderste zie ik zeker ook! Waarom doe je de kv2v5 niet? Of gwn CB digitaal...bij mij op 10 Dpo beide positief
Ja die actiontesten drogen raar op soms. Liever een foto maken net na het testen Ik zou echt nog geen digitale doen nu. De kans dat die (vals) negatief is is nog erg groot en dan zit je weer in de zenuwen. Bovendien vind ik ze daar te duur voor. Kv2v5 vind ik ook fijn, maar de action is ook prima dus ik zou het lekker bij 1 merk houden.
Digital wil ik pas doen als ik niet ongesteld word... Kv heb ik nog wel die doe ik denk over 2 dagen. . Gelijk na een paar min zag ik vanmorgen een heeeeeele lichtw streep, mn man ook. Maar op de foto valt t weg. Ben nu op werk hihi. Benieuwd hoe hij straks opgedroogd is maar ik ga er nog niet vanuit hoor dat t raak is maar ik hoop natuurlijk wel!!