Op mijn telefoon zie ik hem (nog) niet. Dat meerdere hem hier al zien is hoopvol! Hoop morgen op een mooi streepje
En ‘m dan niet zien Maar ik zie meestal de tuurstreepjes niet op m’n telefoon. Morgen 11 dpo, misschien dan wel. Beter is te wachten tot 12 dpo, maar wie kan dat in vredesnaam als je nu zo twijfelt. Dus ben benieuwd naar je test morgen!
Ik was nieuwsgierig of ik het nou ook goed zag dus heb je foto donkerder én negatief gemaakt en ja hoor, ik zie m echt
Ah wat lief! Zo zie ik het ook duidelijker ja. Helaas vandaag zo'n zelfde test en geef ik de hoop toch wel aardig op voor deze ronde
Nog niet opgeven hoor! Hcg verdubbelt elke 24 tot 48u dus het is niet raar als je nu niet een duidelijke oploop hebt je eerste test was ook nog best licht. Misschien straks nog eens testen wie weet test je in de middag wat beter
Dames... Help echt hoe gek kan je jezelf maken Vanmorgen dus weer een dipsick die er hetzelfde uitzag als gisteren. Zag dat ik ook nog een gratis midstream test had liggen dus die ook maar gelijk gedaan vanmorgen. Deze leek negatief en legde hem terug in het doosje. Kom net terug uit mijn werk en wil nog een test doen (want ja je maakt jezelf toch al gek ) En zie een hele duidelijke streep op die test van vanmorgen mag dat natuurlijk niet meer aflezen maar toch blijft dat knagen dan. Ook maar weer een dipstick gedaan net en weer een heel vaag lijntje. Lijkt mij wel iets duidelijker als die van gisteren en vanmorgen maar kan nou niet zeggen dat ie echt positief is. Pppffff zo lastig dat je geen duidelijkheid hebt nog. Hoop dat ik het vandaag nog red om ergens een predictor te scoren en dat ik die morgenochtend kan doen. Ben alleen bang dat me het niet gaat lukken dus wordt het weer een dipstick
O dat is goed nieuws! Meer kans dat het geen indroger is. Ben steeds positiever over deze test geworden de afgelopen maanden.
Je test is wel opgelopen hoor je dipstick en de midstream is ook positief ik heb ook beide gebruikt en de midstream droogt later donkerder op dus dit ziet er echt goed uit
Ik vind deze dipsticks gewoon ruk! In dezelfde urine was deze negatief terwijl Predictor en zn gratis casette positief waren met 9 dpo bij mij. Ik duim zo voor je!
Ik zie op beide testen ook een streepje. Ik duim voor je dat het nog verder gaat oplopen op volgende testjes!
Jajajajajajaaaaa streepjesalert!! (Zijn ook te koop bij meeste supermarkten) Morgen die predictor doen!!
Hier mijn tuurtest van vanavond heb voor morgenochtend een dipstick, een midstream van zwanger en kids en een predictor klaarliggen
Dit is geen turen meer hoor. Ik zie ‘m duidelijk en ben een slechte tuurder. Predictor moet al wel duidelijk zijn morgen.