Ik dacht vorige keer ik ze gebruikte het wel opliep heb het maar 1 keer gebruikt was om te checken of mijn app er ongeveer op zat en dat was wel. Maar nu ben ik 4/12 bevallen op 15w en 2 curretages later heb ik geen idee wanneer men ei zal komen en ik wou die kans toch niet missen
Wat naar. Over t algemeen duurt de cyclus na een bevalling/miskraam wat langer. Zou elke dag testen vanaf dag 10 tot je m gevonden hebt
Mijn cyclus ligt momenteel stil bleek uit een bloedafname 2 weken geleden..moest 1m afwachten en als er niets was dan starten met hormonen. 20/3 moet ik daarvoor bellen maar ik hoop in tussen tijd men ei te vinden. Laatste curretage dateert van 17/01
Verschilt inderdaad. Bij mij is het zo ongeveer hetzelfde lichte streepje, dan knalt ie 2 dagen en dan weer een licht streepje.
Wat verdrietig na mijn curretage kwam mijn cyclus niet vanzelf op gang. Heb toen bij de huisarts een kuur gevraagd om mijn menstruatie op te wekken. Dat was gelijk een reset, mijn cyclus was dan direct weer op gang. Bij mij knalden ze afgelopen twee rondes 2 dagen, zonder oploop.