Na 7 ICSI pogingen, 2 missed abortions en 2 biochemische zwangerschappen zijn we na bijna 4 jaar MMM overgestapt op ECD. 13 april een terugplaatsing gehad van een jonge blasto en hebben positief getest! We zijn intens gelukkig, maar door het verleden ook wat onzeker. Ben vandaag 14 dpo. Zien mijn testen er goed uit voor dit termijn?
Wauw! Wat fijn dat jullie weer zwanger zijn. Ik vind je testen er heel mooi uitzien. Ik duim voor een blakend gezonde baby over een maand of 8.
Dank je wel meiden! Vindt het zo spannend gezien het verleden, maar stelt me gerust dat ze er goed uit zien. Maandag, woensdag een vrijdag ook nog bloedprikken.
Woehoe! Die zien er heel mooi uit! Gefeliciteerd . Ik snap je onzekerheid heel erg goed, maar plaats deze testen maar op een mooie plek waar je er de hele dag naar kan kijken en geniet van die 2 mooie streepjes .
Jaaa!! Wat goed, deze gaat het worden hoor, testen zien er goed uit, gefeliciteerd! Maar helaas nog een week of 8 spannend veel sterkte met deze wachtweken
Dank je wel meiden, super lief! @vlinderCN Ja vreselijk, voorgaande keren helemaal niet onzeker, maar nu meteen vanaf de positieve test. Worden hele lange weken ben ik bang Ben blij als we voorbij de 10+4 zijn...
Oh yessss dit ziet er heel goed uit!!! Spannende tijd voor jullie. Ik ga keihard duimen dat dit een blijvertje is ❤️
Zo zagen mijn testen op 13dpo uit. Hcg was toen 89. Dus ik zeg helemaal prima!!! Gefeliciteerd!!!! Snap je bezorgdheid helemaal gezien je geschiedenis.