Movie Park Germany

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door siriel, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wie is hier wel eens geweest is het de moeite waard? Wij zijn nu op vakantie in Duitsland en vrijdag rijden we terug richting Nederland. Omdat we met de camper reizen willen we de vrijdag ergens overnachten en dan op zaterdag nog iets gaan ondernemen. Is het de moeite waard voor 1 dag of zou je over de koppen kunnen lopen.
    Mijn kinderen vinden Disneyland erg leuk, maar ik ken dit park verder niet. Benieuwd naar ervaringen.

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Wij zijn er vorig jaar 1 dag heen geweest in de meivakantie. Mijn meiden waren toen 4 en vonden het erg leuk. Zijn alleen bij de attracties voor kleine kinderen geweest. Hoe het park voor grote kinderen is weet ik niet. Wij hadden toen vrij goedkoop kaarten kunnen kopen via vakantieveilingen. Dit jaar gaan we weer 1 dagje heen.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar ze hebben er wel gave achtbanen. Ik vond het wel druk en ook lang wachten. Ze hebben daar speciale rijen voor bezoekers met speedy passen, die betalen extra en gaan dan voor.

4. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Qua drukte kan ik er niets over zeggen maar wij zijn er 2 dagen geweest met overnachting. Er was 1 dag gratis. Met 1 dag heb je het hele park eigenlijk wel gezien.. vond het wel leuk voor een keer terwijl ik al 22 x in disney ben geweest. Hebben zeker wel een leuke dag gehad maar het is niet super groot ofzo. Vrijdags viel het toen bij ons best wel mee wij waren er vrijdag en zaterdag. Op zaterdag was het er wel flink druk. En idd die speedy passen krijgen voorrang.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Park is verouderd en klein. Wel wat uitgebreid nu. En voor een keertje wel te doen. Ze hebben nu een aanbieding speciaal voor nederlanders in de mei vakantie. 50% korting. En anders bij duitse supermarkt ff wasa knackebrot ofcornflakes

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Cornflakes kopen. Daar heb je 2 voor 1 korting opzitten. Zelfde idee dus.

* mijn dikke vinge drukte op plaatsen

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Erg leuk park! Wij waren er vorig jaar juni en het was heel rustig (geen mooi weer). Mijn dochter van 4 heeft zich vermaakt, en ik met mijn man ook! We gaan zeker terug als onze tweede wat ouder is.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Er is dit weekend wel een evrnement zag ik net op fb voorbij komen. In hoeverre dit de drukte beinvloed weet ik niet

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Leuk leuk! Wij gaan vrijdag en zaterdag! Mijn dochter van 6 vindt het prachtig. Zoontje vond het vorig jaar ook prachtig (4jaar)
    Voor grotere kids heb je ook wel het een en ander. Park is inderdaad wat verouderd. Niet zo mooi als bijvoorbeeld de Efteling. Maar ja. Voor de prijs, de afwisseling en de leuk is het prima!!

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Bedankt dames voor jullie reacties, omdat er waarschijnlijk een evenement was en we geen zin hadden in extra drukte hebben we ervoor gekozen om naar Irrland te gaan, wat een ontzettend leuk park is dat zeg! En we hadden heerlijk weer gisteren!! Aanrader.

Deel Deze Pagina