Hi! Wij hebben onze zomervakantie begin september, we zouden in eerste instantie naar Spanje gaan met ons zoontje van dan bijna 2,5 jaar. Nu ik zwanger ben en eind oktober ben uitgeteld, mag ik tegen die tijd dus niet meer vliegen. Weet er iemand een leuk alternatief voor een leuke fijne vakantie voor ons? Maar vooral belangrijk waar veel te doen is voor ons zoontje? Zelf zat ik te denken aan een boerderij camping, aangezien hij een echt buitenland is...
Luxe tent via farmcamps? Of misschien hebben ze ook wel chalets of bungalows, dat weet ik niet.. Of een leuke B&B op een boerderij?
Met 32 weken mag je nog prima vliegen hoor! Zwangerschap en vliegen; belangrijke reistips - Zwanger zijn - 16 weken | Ouders van Nu Alleen even een zwangerschapsverklaring halen bij je dokter.
Ik zou met 32 weken ook niet meer vliegen ook al zou het mogen. Je weet ook niet hoe je dan bent. Een vakantie op een boerderij lijkt me ook super, farmcamp of b&b op de boerderij.
Let wel op dat je tijdens de zwangerschap moet oppassen met boerderij dieren zoals schapen en geiten.