Stad Groningen met 6 jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Poohbeer2, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hallo allemaal.

Ik wil graag met mijn dochter een dagje reizen met de trein en de bus. Nu kwamen wij uit bij Groningen. Maar wat is er allemaal te beleven in de stad Groningen met een 6 jarige meid? Leuke activiteiten/bezienswaardigheden voor een dagje pret zijn welkom.

Pannenkoeken eten op een pannenkoekenschip heb ik gevonden en misschien de Martinitoren beklimmen (even mijn hoogtevrees uitzetten, hihi) Hoop op nog meer ideeën en tips.

Alvast bedankt

2. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef tsja, als je echt de stad in wilt dan heb je denk ik weinig meer mogelijkheden dan idd de martinitoren beklimmen en het pannekoekenschip. O en het stripmuseum zit naast de Mac Donalds in de Westerhaven (is ook centrum).

Verder... uh zou ik het niet zo weten. Picknicken in het Noorderplantsoen is misschien nog leuk? Zit op loopafstand van het stripmuseum.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Stadspark is ook erg mooi kan je ook ponyrijden etc
    pannenkoekschip
    stripmuseum
    groningermuseum
    noordelijk scheepvaartmuseum
    rondvaart door de binnenstad
    bioscoop
    naar klimcentrum

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Centrum zelf idd het stripmuseum, maar verder zou ik zo niets weten eigenlijk.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Het stadspark klinkt wel heel leuk en op het stripmuseum ga ik even googlen.
    Het gaat haar vooral om het rijden met de bus en trein, maar als wij eenmaal daar zijn wil ik ook wel wat leuke dingen met haar doen natuurlijk.
    Bedankt voor de ideeën!

Deel Deze Pagina