Nu met de zomer in aantocht, ben ik op zoek naar leuke buitenzwembaden in Overijssel/Drenthe/Gelderland. Ik ben al in geen jaren naar een buitenbad geweest en het enige buitenbad in onze woonplaats is alleen voor abonnementhouders (incl. verplicht vrijwilligerswerk). Dus kom maar door met de tips
Ws wonen wij in dezelfde plaats . Tips: - Heuveltjesbosbad in Balkbrug. - in Heino is een buitenzwembad met 3 baden. - In t’Harde zit ook een mooi buitenbad. Veel zwemplezier!
De Vrije slag in Bennekom is een behoorlijk groot buitenbad, naast Landal Coldenhove in Eerbeek ligt ook een buitenbad (hoort niet bij Landal) en bij Landal Land van Bartje zit ook een buitenbad.
Ik heb geen tips maar nu word ik nieuwsgierig waar jij en @Line wonen, misschien wel vlakbij mij Ik denk wel eens dat ik misschien regelmatig forumleden tegenkom zonder het te weten, vind ik altijd wel een grappig idee.
Ja we zijn bij het Heuveltjesbosbad geweest. Heel leuk zwembad! Wil binnenkort ook naar het Kristalbad in Apeldoorn. Vroeger weleens geweest, leuke herinneringen aan.
Idd kristalbad in Apeldoorn. Volgens mij zelfs het grootste openluchtbad van Nederland. En vooral voor de wat kleinere die niet constant in het water zitten, superveel vermaak.