Welk resort in Turkije is een aanrader? *direct aan het strand *leuke excursies? *lekker eten? *stadje in de buurt *leuk personeel Of hebben wij nu teveel eisen
Royal Wings - Lara (Alanya). Kijk maar even op Zoover. Alles in dat gebied (Lara) is erg goed hoor. Je kunt naar Alanya gaan met bus of taxi. Maar eerlijk is eerlijk het is een all inclusive resort. En ook al hebben wij enorm veel gereisd, vaak ook primitief, zo'n all inclusive gebeuren is toch wel heeeel erg relaxed. Dus ja, dan maar even een vakantie met wat minder excursies... We hebben toen ook naar Delphin Diva gekeken, uiteindelijk voor Royal Wings gekozen. Geen spijt van gehad!
Is het een duur ressort? Ziet er inderdaad goed uit op zoover. Wat betaal je bijv ongeveer voor 2 volwassenen met 2 kinderen van 1 en 3 jaar?
Titanic is een perfecte 5 ster hotel,, maar heel erg duur.. Vorige jaar zijn we naar sidekum hotel in side antalya geweest. Goede hotel.. veel belgen, nederlandrs en duitsers in het hotel. Het strand is wel op loopafstand of met een kleine bus van het hotel kan je gaan..
Hangt er helemaal van af wanneer je gaat. Wij hebben bij Corendon geboekt en echt gezocht naar de voordeligste datum. Dat werd toen begin april. Wel mazzel met het weer gehad. Dus ik zou even op de site van Corendon gaan kijken. En idd...vergelijk hotels met elkaar. Naar mijn idee zijn alle hotels in dat gebied heel erg goed. De concurrentie houdt ze scherp!
Wij willen volgendjaar juni gaan. Hoe is het weer dan in Turkije? Is boeken via t reisbureau duurder? Nog meer ervaringen met Royal wings, wat ben je ongeveer kwijt in juni 2 volw en 2 kinderen 1 en 3.
Wij zijn 12 dagen lang bij Miracle resort in Antalya geweest, super lux! Alles was heel goed!! Titanic hotel zit gelijk ernaast, maar miracle is veel groter!! Alleen hotel is erg prijzig, wij hadden zeezichtkamer en dat kost 280 euro pernacht! Maar het is een super luxeeeeee hotel!! Wij gaan volgend jaar weer!!!!
Titanic is een zeer leuk resort! Perfect allemaal, super eten en onwijs leuke zwembaden. Dicht bij het strand. Royal wings heeft voor kinderen zelfs een soort kermis gedeelte, dat is ook echt een super park met mooie zwembaden en goed eten!
Wat is de prijs ongeveer van beide hotels in juni? Ongeveer dan hè. 2 volw en twee kinderen van 1 en 3 jaar? Voor 12dagen Turkije. Kan iemand een schatting maken?
Ja had ik al geprobeerd hij pakt juni natuurlijk nog niet Maar vroeg me af of juni daadwerkelijk goedkoper is? Als juli en augustus?
Wij zijn van 9 juni tot 22 juni naar Spanje geweest, en na de 22 ste werden de prijzen een stuk hoger. Het is geen Turkije maar volgens mij is dat in elk land wel gelijk wanneer prijzen omhoog gaan
Wij zijn al een aantal keren naar Turkije geweest, telkens een ander resort. Wat ik een geweldig mooi resort vond was Orange country in Kemer. Helemaal in nederlandse stijl Dit jaar gaan we in september voor de eerste keer naar Royal dragon in Side. Wij betalen voor 13 dagen met 2 volwassen en 2 kinderen ( 1 en 3 jaar ) 2900,00 euro.
Lara beach resort, erg fijne vakantie gehad kindjes van 3 moeten idd kidstarief betalen, hadden wij dit jaar al voor onze dochter van 2 naar mallorca
ik ben twee maal in lara geweest,. miracle resort. ligt langs titanic/ ben ik mei geweest en betaalde 700 per persoon. en in oktober geweest en betaalde 500 per persoon. miracle is denk ik een van de goedkoopste op lara.
Juist niet ik was nog vorige week bij miracle 12 dagen lang! Titanic was beetje goedkoper maar het parkje van titanic was kleiner dan die van miracle, hotel zelf was ook kleiner..Daarom hebben wij voor miracle gekozen!! Practig hotel!!!! Zoooo luks, wij willen in oktober weer gaan voor 2 weken naar Antalya miracle!! We zijn nu in kusadasi, we gaan zoooo zwemmen