wij willen lekker een weekje weg eind augustus. we hebben een dochtertje die dan bijna 3 jaar is. we willen dat zij zich lekker kan vermaken in het zwembad en binnenspeeltuin. voor welk park zouden jullie gaan?????
wij zijn net terug van een paar dagen land van bartje. Onze dochter (4,5) heeft zich prima vermaakt. Het park heeft een leuk (niet te groot) zwembad en goede animatie! Ook in de omgeving is er van alles te doen! Alvast veel succes met kiezen en veel plezier!
Ik zeg ook Land van Bartje. Leuk park voor de kinderen en in de omgeving is ook van alles te beleven. Deze speciale baby/peuter chalet is leuk gelegen bij een speeltuin en is van alle gemakken voorzien. Hoef je ook niet al teveel mee te zeulen: Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije
Erperheide! 2x geweest, leuk/mooi zwembad, mooiste volgens ons ook leuke kinderboerderij, je kan er ponyrijden. Ook een hele leuke baluba om met ballen te spelen (binnen). Meerdal vonden we ook leuk. Zwembad was iets minder, maar de market dome erg mooi met allerlei vogels. Lekkere pannenkoeken en ook een binnen speeltuin maar we hadden mooi weer dus niet geweest. Succes met je keus! Miek
het is land van bartje geworden. ze hadden niet meer zo heel veel keus. het is daarom een 8 persoons geworden voor 3 personen. haha.maar die was 200 euro goedkoper dan de 4 of 6 die nog vrij was. ik ben heel benieuwd
Dan heb je zeker plek genoeg voor zijn drietjes Kabouterland is heel leuk om te doen. Rijk der kabouters is dan wat minder. Je hebt echt zoveel te doen in de buurt dan kom je tekort aan 1 week. -Plopsaland -http://www.kinderspeelparadijscoevorden.nl/ -Dierenpark Emmen -Boomkroonpad Veel plezier!!
Dank je wel voor je reactie. Wie weet gaan we gewoon volgend jaar weer haha. Nu maar aftellen nog 12weken
Ik ken 3 van de 4 parken... Hof van sasken alleen niet.. Ligt eraan wat je zoekt, land van bartje, mooie huisjes, leuke pony's voor wandelingetjes, kleiner zwembad dan center parcs, maar voor een 3 jarige genoeg. Leuke activiteiten.. Erperheide heel mooi als je slechter weer zou treffen, mooie grote baluba, overdekte speeltuin. Mooi zwembad met glijbanen etc. Meerdal, ook leuk, maar mist dan de baluba speelplaats. Ook mooi zwembad. Center parcs zijn de huisjes weer wat minder groot en minder luxe dan bijv land van bartje.