Ik heb een vraagje aan jullie, mijn broer is sinds kort aan het daten met een meisje, de eerste date was uit eten en de tweede was naar de bioscoop. Nu hebben ze opnieuw een afspraakje maar weet hij niet waar hij met haar naartoe moet gaan...hij wil wel graag iets origineels gaan doen maar heeft geen idee wat? Ik dacht jullie hebben vast wel ideeën voor mij die ik dan weer aan hem door kan sluisen :
Inderdaad, een dagje uit naar de Efteling bijvoorbeeld, of iets anders wat ze beiden leuk vinden. Wij zijn helemaal in het begin van onze date-periode naar de dierentuin geweest, groot succes!
Ja dierentuin is ook leuk maar in deze periode wat minder, veel dieren zitten lekker in hun binnenverblijf vanwege de kou
Daarom gaf ik ook de Efteling als idee, aangezien de dierentuinen op dit moment ook niet eens open zijn. Van ons was 't in het voorjaar en ik denk niet dat de broer van TO zolang wil wachten (dierentuin was alleen ter illustratie dat een dagje uit een succes kan zijn).
een dagje zee, eerst gezellig ontbijten, dan een wandelingsken aant strand, gezellig gaan eten en wa shoppe en ondertussen elkaar lekker verwarmen
Ik zou voor het strand gaan nu ik deze dingen zo lees. Onze eerste date was naar het lineaushof met de kinderen...dus daar heb je weinig aan denk ik
Ik weet niet hoe vrij ze zijn, maar een avondje sauna is ook leuk. Maarja, dan moet je er wel tegen kunnen dat je elkaars blote kont ziet Of indoor ergens skieën/snowboarden. Weekendje Preston Palace.
jah preston palace zat ik ook aan te denken.. lekker zwemmen, gezellig tafelen, saunaatje pakken.. en daarna lekker bubbelen in het bad op de kamer...
Mijn eerste date met mijn man was naar de Ikea... Denk dat als je broer dat doet er niks meer van een relatie terecht komt
Hihi, kun je lekker romantisch eten in het Ikea restaurant ! Ik zat ook aan een strandwandeling te denken en daarna lekker in een strandtentje wat eten en drinken.
Ik vind het schaatsen wel een leuk idee aangezien ze een date hebben op zaterdagavond en niet voor de hele dag dus is de efteling niet echt een iets... strandwandeling misschien wel maar geen strand in de buurt hier.... bedankt meiden, ben erg blij met jullie reacties meer ideeen zijn van harte welkom, evt ook voor een 4de date... 8)
Mijn eerste date met mijn man was bij mij thuis de kerstboom opzetten De tweede was bij hem thuis de kerstboom opzetten, hahahaha!