Leuke zomerse kapsels voorbeelden gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door scooby26, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hallo forum lady´s

Ik ben een bijna mama van 26 jaar en wil volgende week lekker naar de kapper gaan! Heb alleen een probleempje kan moeilijk een leuk kapsel voorbeeld vinden wat ik echt leuk vind. Ik heb nu best lang haar tot midden van mn rug, laat meestal altijd alleen de puntjes knippen en heel soms een pony. Maar wil nu toch wel eens wat anders dan alleen dat. Ben opzoek naar iets anders maar is zo moeilijk om iets leuks te vinden! :) Ik heb donkerblond haar en een beetje ovaal gezicht en groen blauwe ogen. Ben 35 weekjes in verwachting dus iets met kleur of ander chemisch spul zal het niet worden hihi..
    Daarom mijn onderwerp hier, misschien heeft iemand van jullie een leuke tip of zelfs een leuk voorbeeld foto of website waar moderne leuke kapsels staan? Zou me erg helpen hihi thanks alvast girls...

Greetz xxxjes moi

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Handig dat je een ovaal gezicht hebt, dan kun je bijna alles kapsels wel dragen.

wil je echt een stuk korter? Ik vind de strakke korte bob niet meer zo van deze tijd, maar een wat langere bob met wat lagen er achter in misschien? Zoals Lieke van Lexmond. Ik zou je een korte pony afraden. Ik krijg er persoonlijk bijna altijd spijt van, omdat de enige keer dat hij goed zit, in de kappersstoel is en hij voor de rest recht op mijn hoofd staat, als ik in de wind loop ofzo.

3. Momfulness

[​IMG]dit vind ik ook mooi. als je er wat koperen plukken door doet bijvoorbeeld.
    Of als je durft, in het bruin :)

4. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Vind een langere bob leek en dan van voren wat langer dan achter. En je pony in een lange lok, dan oogt het nog lang

5. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
  7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ga vanmiddag en weet het ook nog niet, lees mooi even mee!

8. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Thanks voor de goede tips dames.
    Zal even gaan rond neuzen op de sites..
    Vind die van lieke lexmond ook wel erg leuk.
    Is wel veel keuze daarom ook moeilijk te kiezen. En beetje angstig van lang naar heel kort t egaan hihi. Maar is wel eens leuk iets totaal anders. Ben het lange haar wel beetje zat, kan er niet echt veel mee dan puntjes knippen enzo.
    Kan bij de kapper ook krullen laten maken zonder permanent? Lijkt me ook wel leuk een krullen kapsel.
    Pony heb ik ook eens gehad maar naar paar dagen idd niet meer echt handig te stylen en ging het alle kanten opstaan en was het niet meer zo mooi als bij de kapper hihi. Wil dus graag iets makkelijks te stylen. Heb best dik haar en best veel slag erin.
    Ga nu even rondneuzen op de sites misschien zit er iets super leuks bij voor mij hihi wat ik leuk vind en aan durf he
    Thanks en meer tips zijn altijd welkom..

9. Momfulness

Leuk krullen!

Ik heb tijdens mijn zwangerschap van mijn haar van lang naar kort laten knippen. Vond het wel geteld 2 weken leuk en toen had ik zo'n spijt. Ik zou niet te kort gaan dan.

10. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik zit nu bij de kapper was mijn haar ook zo zat...
    Heb hetzelfde haar als jou en ben gewoon heen gegaan en gezegd ben het zat..!! Ik wil het anders doe er wat mee... Samen zijn we er prima uit gekomen en vind het tot nu toe super leuk... Even afwachten hoe het kleurtje uit pakt...

11. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ja dat is ook een goed idee, maar ben dan beetje bang voor het resultaat als ik hun hun gaan laat gaan haha. Heb weleens vaker gehad was er dan toch niet tevreden mee. Maar ben benieuwd wat voor kapsel jij hebt gekozen en van welke kleur naar andere kleur bent gegaan.

Ik ben nog aan t twijfelen en kijken naar verschillende kapsel, voor lang haar kom je toch meestal op hetzelfde uit alleen anders gestyld of ander kleurtje. Dus denk dat ik dan toch ga voor wat korter maar nogff kijken wat dan h ehaha...

gr

Deel Deze Pagina