turks geld pinnen, euros meenemen wat is slim?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cw26, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wij hebben een zomerhuisje in Kusadasi waar we ieder jaar heen gaan.
    En je kan daar overal geldwisselen, je hebt ook heel veel pin automaten.
    Als je nog wat info wilt over Kusadasi, pb me maar. Ik weet hele Kusadasi A tot Z 😂😁.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, en het is niet eens mijn topic :):):)

De eerste week een rondreis, de 2e week in Kemer in het Marti Myra hotel. Ik ga met mijn oudste zoon (dan 19 jaar), mijn beste vriendin en haar vader.

Al is het niet mijn topic, wel bedankt voor alle informatie, ik hoop dat TS zelf ook wat aan haar topic heeft gehad ;)

Ik kom trouwens zelf tijdens de rondreis in Kusadasi, ben ik al eerder geweest 20 jaar terug dus ;)

3. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.083
    312
    83
    Niet erg hoor mamabri!!!

We zitten beide met dezelfde vraag, en denk dat we wel goede antwoorden hebben gekregen!

Lilaa, het kan zijn dat ik je nog wel even pbtje stuur!!
    Nu geen echte vragen maar weet zeker dat die binnen nu en een week wel beginnen te komen!!!

Bedankt meiden!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    In TL zijn de meeste dingen goedkoper, want de verkopers betalen ook een bedrag voor het inwisselen van Euro's en ze hebben niet altijd wisselgeld in Euro's.

Ik zou wat Euro's meenemen en verder in Turkije gewoon pinnen. Hou er dan wel rekening mee, dat je bank een klein bedrag in rekening brengt voor pinnen in het buitenland. Die bedragen verschillen per bank en zijn online te vinden. Soms is het een vast bedrag, meestal een percentage. Als het een vast bedrag is, kun je het beste ineens veel geld pinnen. Anders kun je net zo goed vaker kleinere bedragen pinnen.

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Voor de veiligheid zou ik zelf alleen voor tijdens de rondreis euro's meenemen en ter plekke laten wisselen.

Voor het tweede deel van de vakantie zou ik gewoon ginder 1 of 2 keer pinnen.

Je kan natuurlijk ook een beperkte hoeveelheid lira's van hier uit meenemen. Maar dan zit je soms aan een nadeligere koers.

Deel Deze Pagina