Hallo allemaal Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger En eigelijk op zoek naar een naam ik weet dat het nog vroeg is maar ik vind het geweldig om daar over na te denken. Maar dat ik wel moeilijk ik zou graag van jullie horen of jullie ideeen hebben over exotische/tropische kortom aparte namen voor een jongen en voor een meisje. Alvast bedankt. Groetjes Jacqueline! Ps. aan alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd
Uh tja kan van alles wezen? Anastasia Felicia Serena/ Serenity Zara/ Zahrah/Zarah Savannah Isla ? Jongens vind ik veel lastiger, verwijsi k je door naar iemand anders haha
Voor een jongentje vond ik Yanero Bentley. Maar veel verder kwam ik ook niet haha tussen jou namen vind ik Serenity een mooie naam dus die hou ik er zeker in dankje
Ik ken een Bryton. Niet echt mijn type naam, maar het past wel bij die jongen. Andere namen die ik echt wel gaaf vind maar die nooit zouden passen bij ons als we ooit een jongetje zouden krijgen: Matteo Davide Romero Verder mijn ideeen voor een meisje: Alicia Norah Aisha
Exotisch en tropisch? Dan moet ik denken aan namen als Malibu, Pinacolada, Bounty, Maitai en zo. Ik heb in Westafrika gewoond. Daar was Fanta een erg populaire meisjesnaam. Woon nu in ander tropisch land, hier heten ze Yohanus of Hendrik, of Muhamed of Ahmat.
Ik hoorde vorige week de naam Papatya. Vind ik wel speciaal en tropisch verder misschien Noshin, Soraya, Saranya, ...
Seray vind ik erg mooi! Het is dat ik het niet vind/vond passen voor onze boeren Hollandse kindjes, anders had ik deze naam zeker gekozen!
Hallo dankje wel allemaal. Helaas zijn dat niet echt de type namen die ik bedoel ik denk verkeerd uitgelegt.deze zijn mijn iets te exotisch haha. Ik bedoel meer aparte namen die je bijna nooit hoort. Groetjes Jacqueline
mase ilay denji jneiro dayshanto jamairon elaysa dinisha qiana chanella veloraisa bedoel je meer in deze zin?