Ja ik heb geen idee wat er allenmaal in die reiswieg moet liggen.Heb wel de regenkap en een matrasje kreeg ik erbij. maar wat nog meer? ____________________________________________________________ groetjes
een hoesje om het matrasje heen,een dekntje en lakentje,en een hydrofiel handdoek onder het hoofd,lijken mij voldoende.
Die hoesjes, kun je die ergens los kopen? Ik heb een quinny, maar een gewone hoeslaken voor een wieg is veel te groot hiervoor....
Oke, dan ga ik dat eens proberen! Dank je wel....ik vind zelf het matrasje van de quinny best wel smal, ik denk dat het probleem vooral daar in zit...
pff wat goed inderdaad, ja dat moet ik natuurlijk ook nog hebben, jeetje wat moet je aan veel dingen denken! hmm zal de reiswieg es uit de doos halen en kijken wat er allemaal bij zit! haha..nog niet eens gedaan! waar zou ik zijn zonder dit forum! ik haal hier zo veel handige tips vandaan!
ohwja inderdaad zo zie je maar je ziet de dingen zo over het hoofd.dus een aankleedhoeslakentje erbij kopen is wel handig ja en een paar extra lakens kan dan ook geen kwaad. ja bedankt he groetjesss
Iemand ideen waar je aankleedhoezen voor weinig kan kopen? Vind die dingen zo belachelijk duur voor wat je krijgt! hihihihi En heb er een boel nodig, wil er 3 voor de aankleedkussen en 2 voor de reiswieg..
moet je persee een matrasje in een kinderwagen dat zit er toch meestal wel standaard in?! ik heb een hydrofiele luier tegen spugen. lakentje dekentje en een molton bij plasgedeelte.
Nou ik heb onze reiswieg uit de doos gehaald om te kijken wat er allemaal bij zit enne bij de quiny zit ook een soort dekbed hoes (tenminste dat denk ik dat het is..) gebruikt 1 van jullie dit? of toch gewoon laken / dekentje?
bij de wibra hebben ze nu aankleedkussenhoesjes voor 2.99 en dan gaat de helft er nog van af... dus 1.50! ze zijn alleen in wit en beige..
Das een mooie tip, ik wil toch een witte hebben. Ze staan niet in de folder geloof ik, dus in de winkel in de opruiming ofzo? Trouwens ik heb een dekbedje in de reiswieg, mag dat dan wel? Of voorkeur voor dekentje met lakentje? Racebabe
Ik heb hier in de winkel gevraagd, maar ze waren al op. Komen vanaf 9 april in de aanbieding met de folder: voor 1,99. Als ik het goed heb, zag ik ze nu voor 4,99 al wel liggen, in blauw, groen/geel, bruinig en wit. Soort velours stof geloof ik. Dus het valt te raden dat ik op 10 april een voorraadje aan ga schaffen Racebabe